Elke Hebben

Hele goede duidelijke curses in een keer geslaagd

Danny Van Hout

Super curses door deze curses theorie in een keer binnen als je goed oplet en luisterd kun je niet zakken.

Jelle

Goede ervaring, vlot en duidelijk. Interactief was ook erg fijn.

Gerard

De cursus werd op een vlotte en leuke manier uitgelegd. Ik ben heel blij dat ik voor deze cursus heb gekozen waardoor ik gelijk na de tweede cursus slaagde voor mijn theorie

Suze Dijk

Het waren duidelijke, directe docenten. De benodigde dingen werden er goed ingestampt. Het was wel vermoeiend, als je alles tot in de puntjes mee wil krijgen (achteraf was het denk ik niet heel erg... Het waren duidelijke, directe docenten. De benodigde dingen werden er goed ingestampt. Het was wel vermoeiend, als je alles tot in de puntjes mee wil krijgen (achteraf was het denk ik niet heel erg als je iéts minder gedetailleerd oplette). Maar het is zeker noodzakelijk om zelf ook goed mee te doen en actief te zijn. Zelf vind ik het fijn om dingen goed uit te pluizen, voor een optimale voorbereiding. Maar ondanks dat je dat dus hierbij niet hoefde te doen (de belangrijkste dingen werden zo vaak herhaald, dat ze wel moesten blijven hangen), is het toch gelukt om te slagen!! :)

S

In 1x geslaagd dankzij de cursus

Tasnim

Het is heel leerzaam en als je heel goed oplet en heel goed luistert naar wat de docent zegt en sla je die goed op dan slaag je 100%

Hugo Van Der Zanden

Meneer legt goed en duidelijk uit, komt steeds terug op vragen.