Nick

Ik heb het prettig ervaren! je leert snel en het is duidelijk!

Autorijschool Aydin

Perfect en goede steun

Lars VE

Mijn broertje en ik beide de 1e keer geslaagd zonder al te veel voorkennis voor onze motortheorie.
Fijn tempo van de lesstof aangereikt gekregen, door middel van veel herhaling, interactie en handige ezelsbruggetjes precies te weten gekomen wat er van je verwacht word te weten in het examen. Zou de cursus zeker aanraden.

Future for people

Prima en goede ervaring. Zeker de moeite waard

Sarah

Ik had mijn hoop op slagen al bijna opgegeven. Maar met dank aan Theoriegarant toch geslaagd.
Super fijne cursus. Pittig, maar slagend. Aanrader šŸ˜Š

Sanne

Prettige uitleg op een manier waarop je het onthoud!

Jens van Dijk

Mijn zoon al 5 x Gezakt voor theorie examen, vandaag met theoriegarant in 1x geslaagd, gewoon super .
Mijn zoon was er echt over te spreken hoe ze de lesstof brengen, en de concentratie erin houden.
Als we dit eerder geweten hadden waren we eerder naar theorie garant gegaan.
Thx.
Jens van dijk

Rigo verweel

De cursus werd op een leuke en interactieve manier gegeven.

Nathalie Schoonbrood

Goed en echt leerzaam daar door ben ik ook geslaagd het is de moeite waard om vroeg uit je bed te moeten en dan na daar moet gaan..
goed op letten en luisteren wat er gezegd word