Amber

Super!je herkent alles tijdens je examen,fijn om het te kunnen maken zonder twijfel

Danique Reijnders

Een fijne cursus waar alles op een duidelijke en makkelijke manier uitgelegd wordt. Zeker aan te raden.

Heel duidelijk, alles wordt goed herhaalt!

Femke Muller

Super goed, ze leggen alles op een enthousiaste manier uit waardoor het leuker word om te luisteren en sla je het beter op. Het is fijn dat ze heel de groep er in mee nemen dan word het wat... Super goed, ze leggen alles op een enthousiaste manier uit waardoor het leuker word om te luisteren en sla je het beter op. Het is fijn dat ze heel de groep er in mee nemen dan word het wat levendiger. Voor mijn werkte het heel goed en slaagde in een keer!

Stijn bijsterveld

Super fijn

Iris

De 2 dagen cursus was erg leerzaam. Zelf vind ik het super handig want je hoeft maar 4 uurtjes per dag op te letten en je kunt het theorie examen al halen. Je bent er dan ook direct vanaf. De manier... De 2 dagen cursus was erg leerzaam. Zelf vind ik het super handig want je hoeft maar 4 uurtjes per dag op te letten en je kunt het theorie examen al halen. Je bent er dan ook direct vanaf. De manier hoe les gegeven werd was super.

Bram van Berlo

Goede uitleg en goede betrekking bij de uitleg

Tristen Paauwe

Geweldig!!! Goede uitleg en eigenlijk onmogelijk om het met de cursus niet te behalen. Zelf zonder fouten geslaagd!!