R Reuvers

Ik vond het een goede cursus, ik begreep alles heel goed. meneer zorgt er voor dat je goed bij blijft en als je goed oplet slaag je zoals ik ook in een keer!

Teun

Goed uitgelegd en duidelijk stem, kon goed aandacht blijven houden van iedereen

Indji Boetzkes

Leerzaam, goede tips en goed uitgelegd

Manon

Ik heb hier 2 dagen les gehad en meteen de 1e keer geslaagd zonder van te voren te hebben geleerd. Hele fijne manier van les geven en hij herhaalt veel op de 1e dag en de 2e dag!
Ik raad...
Ik raad iedereen dit aan.

Jordy van Ass

Snel tempo, goede sfeer in de les en iedereen komt aan de beurt. Echt top! Hierdoor ook in één keer geslaagd.

Ruud

Af en toe een tikkeltje amicale manier van lesgeven, maar dit werkt bij jongeren erg goed

Sam snijders

Super cursus die me goed heeft geholpen.

Justin

Ik vond het een hele fijne cursus. Er werd niet veel naar mijn persoonlijke capaciteiten gekeken, maar dat is niet zo erg.

Ronald

De cursus is goed en duidelijk! Alleen vond ik de klas wel groot en daar door druk/rumoerig

Jaimy Engelen

Het was een leerzame cursus. Alles wordt goed en duidelijk herhaald en de mensen hebben goede zin.