Dirk van Berlo

Wij kunnen het iedereen aanraden; geen druk van het leren uit een boek, maar in twee dagen krijgen cursisten duidelijke uitleg. Onze dochter Maud is gisteren en vandaag bij Theoriegarant locatie... Wij kunnen het iedereen aanraden; geen druk van het leren uit een boek, maar in twee dagen krijgen cursisten duidelijke uitleg. Onze dochter Maud is gisteren en vandaag bij Theoriegarant locatie Eindhoven geweest en heeft daarna, met succes, het theorie-examen auto bij het CBR afgerond. Autorijschool Aydin Eindhoven, bedankt voor de goede voorbereiding en informatie, onze dochter vond de cursus leuk, leerzaam en interessant. Kortom, wij zeggen het voort…

Maxime Nourredine

Goede cursus waar je in een korte tijd veel leert.

Sem maassen

Goed en krachtig

Fenna

Super fijne cursus! In een keer geslaagd met bij 2 onderdelen nul fouten!

Kimberly School

Hele fijne cursus. Dit was mijn tweede keer. Allebei de keren geslaagd. Duidelijke uitleg en boeiende informatie.

Anthony vroomans

Was top. In 1x gehaald en daarvoor zonder theorie garant 3x gezakt. Dus zeer zeker blij mee!

Evelien Kusters

Goede ervaring veel geleerd!

Naomi

Fantastisch. De cursist houd je erbij door interactieve vragen te stellen waardoor je zelfs om 07:00 goed mee kan doen. En als je meedoet, dan haal je je theorie waarschijnlijk gewoon.