Evi

Je hebt duidelijk uitleg gekregen en je bent er binnen 2 dagen mee klaar. Alles wordt ook veel herhaald

Sharon

Door ziekte heb ik in mijn jeugd nauwelijks scholing gehad, waardoor ik eigenlijk ook nooit goed geleerd heb, om (theorie)te leren. Een boek zorgde letterlijk voor error in mijn hoofd, waardoor ik... Door ziekte heb ik in mijn jeugd nauwelijks scholing gehad, waardoor ik eigenlijk ook nooit goed geleerd heb, om (theorie)te leren. Een boek zorgde letterlijk voor error in mijn hoofd, waardoor ik de stof niet op kon nemen. Nu ik eindelijk gezonder ben en goedkeuring had gekregen om mijn rijbewijs te mogen halen, ben ik dus op zoek gegaan naar een manier, waarbij ik mondeling theorie zou kunnen leren én ik het ook zou begrijpen. En zo kwam ik bij theoriegarant terecht. Hoewel ik echt super onzeker was, of ik de lesstof in me op kon nemen, ging het eigenlijk best goed. Dit komt vooral door de manier hoe het gecommuniceerd wordt. Namelijk op een leuke, positieve manier en met een tikje cynisme en humor. Hierdoor ben ik vandaag ook in 1 x geslaagd. Ze hebben geen idee, hoeveel vrijheid me dit gaat brengen... Hoewel ik natuurlijk ook nog wel praktijk examen moet doen. Door hun is i.i.g de eerste stap, na jaren van onzekerheid, gezet! Een dikke aanrader dus. Als je op let in de les, kan je niet anders dan slagen!! Bedankt theoriegarant!

Reactie Theoriegarant.nl:

Bedankt voor je review!!

Echt top, super veel interactie. Fijne goede uitleg!

Gonda

Ik heb de cursus als positief ervaren & hier veel aan gehad, ben namelijk vandaag geslaagd !!!

Xander

Die man is een legend vandaag daar geweest hij knalt het erin 0fouten geslaagd

Bertus Cuijpers

Vondt de cursus heel goed gedaan.Beter kon het niet!

Yalçın Ilçin

Een echte aanrader deze rijschool.
Super fijne ervaring gehad met de theorie cursus, het wordt alles duidelijk uitgelegd door de vriendelijke Docent, ben in 1 keer geslaagd, echt top 👍👍👍

Rico

Goede cursus duidelijke uitleg en lekker snel

Ang..

Top!!! Alles word heel duidelijk uitgelegd en herhaald