Lotte Timp

Ik geef mijn honden nu degomeat. Hun vachten blinken en hun stoelgang is nog nooit zo goed geweest! Dankzij het super eten, natuurlijke snacks en de altijd vriendelijke werknemers, is the doggy shop... Ik geef mijn honden nu degomeat. Hun vachten blinken en hun stoelgang is nog nooit zo goed geweest! Dankzij het super eten, natuurlijke snacks en de altijd vriendelijke werknemers, is the doggy shop mijn vaste winkel geworden! Nooit meer brol voor mijn dieren!

Verkoopt degelijk en voedzaam eten voor dieren. Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Sylvia Haveneers

Goede service

Overzichtelijk en duidelijke site. Snelle levering

Elke

Vriendelijk en behulpzaam

Variatie aan producten

Nathalia Demeulenaere

Zeer tevreden, alle bestellingen zijn altijd goed verlopen.

Groot aanbod.

Tatjana - Talafie

Positief!

professioneel advies - uitgebreid aanbod

bovendeerd/kiekens

Al jaar en dag een tevreden klant,vriendelijk personeel,ruime keuze.

als je vragen hebt,staat iemand je met raad en daad bij,en proberen ze steeds een gepaste oplossing te vinden!

Elke

We zijn al enkele jaren klant en altijd tevreden!

Mooi aanbod, vriendelijk, online bestellen en thuislevering

Channy

Voor de eerste keer besteld bij deze webshop.

Snelle levering, goede service! Enkel het nat voer verviel in dezelfde week wanneer we het hebben ontvangen, hopelijk kan dit geen kwaad.

Stevens Carine

Heel tevreden

Heb ne keer online besteld en goed geleverd. Spijtig dat de verzendingskosten niet wegvallen bv vanaf 50’euro...

Reactie Thedoggyshop.be:

Beste Carine,
Verzending met DPD is bij ons gratis bij een aankoop vanaf 50 euro.
Beste Carine,
Verzending met DPD is bij ons gratis bij een aankoop vanaf 50 euro.
Uw bestelling was voor +/- 38 euro, vandaar dat er dus een transportkost van 5 euro werd aangerekend.
Mocht u verdere vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

Vera

Very nice!