Elke

Altijd prima!

breed aanbod, levering aan huis, online te bestellen, vriendelijk

Wat zijn onze verbeterpunten?

soms zijn er zaken niet in voorraad maar dat kan gebeuren, dus ik heb geen echte verbeterpunten

Ryo

Fijne samenwerking!

Levering van diepvries producten

Nog geen gevonden

Heidi De Baets

Geen enkele andere webshop kan é overtuigen om niet bij the doggyshop te kopen. Prijs-kwaliteitverhouding kan je nergens beter zijn.

Snelle levering en top kwaliteit

Geen verbeterpunten

Tatti

Goede levering van diepvriesproducten aan de deur ook op een moeilijk adres.

Grote keuze aan verschillende kvv merken en soorten.

Wat zijn onze verbeterpunten?

Snacks zijn soms vrij duur, en een cm aanduiding bij ballen en speeltjes zou fijn zijn.

Reactie Thedoggyshop.be:

Bedankt voor de positieve feedback.
We zouden met veel plezier graag lagere prijzen aanbieden, echter dienen wij de adviesverkoopprijzen van onze leveranciers te volgen. En met de huidige markt zijn de prijzen jammer genoeg enorm gestegen.
We hopen dat dit snel kan keren.

Nico

Altijd snel en betrouwbaar

Snelheid

Lagere prijzen?

Reactie Thedoggyshop.be:

Bedankt voor de positieve feedback.
We hopen dat dit snel kan keren.

Tina Boumans

Online bestellingen en levering lopen. 100% gesmeerd

Enorme goede service

Claudia

Zeer goed

Uitgebreid assortiment kwalitatieve hondenvoeding, vriendelijk en behulpzaam, snelle levering

A

Super fijne rustige bediening. Altijd klaar voor advies en aandacht voor baasje en hond. Zeer correcte levering. Ook handige parking voor de deur

Super goede bediening

Wat zijn onze verbeterpunten?

Geen (tenzij mee verhuizen naar waar ik nu woon ;-))

Ingrid en Lo'Gosh

Zeer tevreden klant, absolute aanrader.

Ruime keuze, prima prijs/kwaliteit voor gezonde voeding, correcte levering aan huis van diepvriesproducten, en daarbovenop nog heel vriendelijk ook!

Geen idee 😅

Ivo Cnops

Korrekte en vriendelijke bediening !

Top producten

Zou niet weten ...