Inpakwijze

Gerard

Kwaliteit tegen een redelijke prijs

Veel keuze, duidelijke informatie over de producten en een snelle levering

M.J.C.H.

Uitstekende ervaring; alles os perfect gelopen.

snelle, correcte levering van de producten

Joke

Goede service, degelijk materiaal

Vlotte communicatie

Babette

Groot assortiment, goed omschreven, correcte prijs, snel verzonden, prima verpakt en alles exact zoals beschreven. Top zaak

Goede kwaliteit, prima uitleg

Alexander Watson

Vlot, correct, persoonlijk

Snelle levering, goede verpakking (die niet veel te groot is), goede producten, voldoende uitleg op de website, en een met de hand ondertekend briefje in je doos.

Manon Dahler

Snelle levering, product werkt goed, vond het niet goedkoop

snelle levering, product werkt goed

Reactie The ShoeCare-Shop:

Beste Manon,
Dank voor je feedback! We stellen het op prijs. Veel succes met het oprekken van je schoenen. Mocht je daar nog vragen over hebben vernemen we het graag.
Met vriendelijke...
Beste Manon,
Donny Brom
The Shoe Care shop

M.

Correcte-, snelle- en juiste toezending bestelde goederen.

Duidelijk en correct.

Dirk

Prima!

Mooie site, leuke selectie, Leuke content, snelle levering.

Peter

Fijne winkel , veel info

kennis

Patrizia

Op tijd geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel info over hoe de producten te gebruiken wat wel handig is voor iemand die nog nooit echt met schoenverzorging bezig is geweest. Ik ben... Op tijd geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel info over hoe de producten te gebruiken wat wel handig is voor iemand die nog nooit echt met schoenverzorging bezig is geweest. Ik ben beginnen zoeken naar kwaliteit schoenverzorging producten omdat ik vorig jaar een bestelling heb gedaan bij Americna Duchess (historische reproductie schoenen) toe AD hun EU webwinkel hebben gelanceerd. En die schoenen wil ik toch wel alle zorg geven die ze nodig hebben. Door wat te googlen en verschillende sites te bekijken ben ik bij de SHoecare shop terecht gekomen. Ik heb al een deel van mijn volgende bestelling klaarstaan in mijn winkelmandje :-)

Instructie videos en stap voor stap uitleg over hoe de producten te gebruiken.

Reactie The ShoeCare-Shop:

Hallo Patrizia,
Hallo Patrizia,
Dank je voor je leuke feedback! Ik heb The American Duchess even opgezocht en dat ziet er inderdaad goed uit. Leuk dat er nog schoenen in deze traditionele stijl gemaakt worden. Veel succes met het onderhouden van je schoenen. Mocht je nog vragen hebben tijdens het poetsen horen we het graag.
Donny Brom
The Shoe Care shop