Heeringa

Hele trage bezorging

Uw ervaring

Duidelijke site ,goede prijs kwaliteit verhouding

Marleen Schepers

Slechte ervaring

Uw ervaring

Ik heb 2 artikelen besteld en betaald. Dit zou er de volgende dag zijn. Een week later zonder opgaaf van reden is er 1 artikel gekomen. Waar het andere artikel gebleven is , is een raadsel. Ik heb gebeld, ingesproken en gemaild, maar nergens wordt op gereageerd. Ik had het nodig voor de spullen die ik verkocht had om ze compleet te maken. De koop is nu niet doorgegaan. Totaal onbetrouwbare webwinkel. Ik bestel hier nooit iets weer.

Peter erven

Alles snel en in goede orde geleverd

Ron schellingerhout

Prima krachtbron

Uw ervaring

Uitstekende reserve krachtbron. Doe meerdere dag met een lading en gebruik hem dan om mijn slome IPhone op te laden. Dat kan dan 2x per dag een aantal dagen achter elkaar.

Mark Kean

Snel Service, Prima.

Accepteer PayPal

Stefan

Uitstekende service

Uw ervaring

Ik was op zoek naar een hoesje voor de Samsung Tab A 10. 1 versie 2019. Deze is niet hetzelfde als eerdere versies. Per ongeluk stuurde de verkoper het hoesje voor de 10.5. Geen gedoe over en alles netjes geretourneerd en geld terug gestort.

Youssef

Super service

Uw ervaring

Accu voor mijn harley besteld zeer goede gel accu gekregen goedkoopste van NL ECHT EEN AANRADER

Robbert

Super snelle afhandeling

Joop M.M. Smits

Otg kabel werkt prima

Uw ervaring

Na aanvankelijk een verkeerde levering is toch naar ten volle tevredenheid helemaal goed gekomen.

Ben

Goedkope Chinese rommel

Uw ervaring

Meer dan een week geduurd om de juiste screensaver te krijgen dan heb je hem eindelijk binnen en is het een goedkoop Chinees velletje,die kan ikzelf ook wel bestellen op aliexpress voor 80 cent ipv 4 euro!!!