jan stabij

Het artikel was niet geleverd, de zaak heeft het een 2e keer opgestuurd, bedankt voor de goede service.

A. Oosterbaan

Beoordeling Powerstore

snelle en gratis verzending

Telly

Ik ga snel weer bestellen!

Uw ervaring

Goede service top producten en snel met reageren wanneer je vragen hebt. Ga zo door!

Christel

Goede service

Uw ervaring

Mijn keus was niet op voorraad op dat moment (evt wel leverbaar binnen 2 weken) zij kwamen met een heel goede en mooiere andere optie !

MN

Snelle service en goed materiaal

Uw ervaring

makkelijk te bestellen en goede omschrijving

M

Super service!

Uw ervaring

Een product was ondanks het goede verpakken beschadigd. Per mail contact gezocht waarna er direct zonder problemen een nieuw product werd toegezonden.

W.P.Kok

The Powerstore geeft Powerservice !

Uw ervaring

Snelle communicatie en levering van het gekochte materiaal.

Bestelling, na verzendbevestiging niet ontvangen

Uw ervaring

Een kleine week na het ontvangen van de verzendbevestiging hadden wij onze bestelling nog steeds niet ontvangen. Zonder maar enigszins moeilijk te doen was toegezegd dat de bestelling opnieuw verstuurd zou worden. Gelukkig kwam de eerste bestelling, voordat The Powershop de bestelling opnieuw verzonden had, alsnog op de deurmat vallen. Maar deze service en bereidwilligheid waarderen we zeer.

Sander

Eenvoudig bestellen en persoonlijke aandacht

Uw ervaring

Persoonlijke aandacht voor mijn bestelling: er werd na de bestelling geinformeerd welke kleuren ik mijn artikel wilde hebben, waarbij mij de keuzemogelijkheden werden uitgelegd.