Mvr. Prinzen

Top winkel

Uw ervaring

Goede prijs voor producten, snelle levering en goede communicatie.

Ronnie

Goede communicatie, goede service.

Uw ervaring

Bij een probleem met de verzending werd het issue exemplarisch en op basis van vertrouwen opgelost door The Powerstore, aanrader/

baris

Prima ervaring, snelle en vriendelijke service

Uw ervaring

mijn product is kapot binnengekomen. Ik kreeg in een paar dagen een reactie en ik werd meteen 2 opties aangeboden: Ik kreeg een product die erop lijkt (het exacte product die ik kocht hadden ze niet meer op voorraad) of ik kreeg mijn geld terug. Ik vroeg m'n geld terug en ontving m'n geld 1-2 dagen na mijn verzoek terug. De persoon die me hielp was enorm vriendelijk en eerlijk. Ik werd niet opgehouden met slappe excusen en werd snel geholpen.

Miryana

Snel binnen en geen schade

Uw ervaring

Ik bestelde voor de “new Nintendo 3DS XL” 3 pennetjes, ze waren snel binnen, geen schade en ik kon ze gelijk gebruiken

Hans Beekhuizen

Keurig afgehandeld

Uw ervaring

Even niet op voorrad, keurig een berichtje met de keuze: later versturen of aankoop annuleren. Correct hoor.

Bert van Loon

Top Store

Uw ervaring

Geweldige service ,toen mn rabo-app niet werkte hebben we contact gehouden via mail en was binnen een dag geregeld. Alles binnen in no-time. Perfect.

Melody

Heel snel en goede kwaliteit

Uw ervaring

Ik had 3 stylus pennen gekocht voor mijn “New Nintendo 3DS” en binnen een week was het geleverd en het was onbeschadigd en precies waar ik betaalt voor had.

Sylvia

Goede en snelle service

Uw ervaring

Het hoesje wat ik had besteld was niet meer op voorraad. Toen kreeg ik de optie om een andere kleur te bestellen of andere modellen in de kleur die ik wou. Zeer goede service en snelle levering.

Franky

Misleidende foto met Merknaam

Uw ervaring

Screenprotector specifiek besteld vanwege merknaam gezien de foto's.
Kosten + verzending waren erg snel. Aleen helaas geen merk product maar Chinese namaak.
Als ik dat wilde had ik zelf wel vanuit China besteld...

Jacoba Hendriks

Heel tevreden!

Uw ervaring

De door mij gekozen kleur van het product was niet leverbaar. Hierover werd ik netjes ingelicht.
Toen ik eenmaal een andere kleur had gekozen was mijn bestelling zeer snel verzonden.