Noël

Top service

Uw ervaring

Perfect artikel was niet op voorraad netjes een mail ontvangen wanneer wel. Artikel ontvangen op aangegeven periode.

Wim

Wel even moeten wachten.

Uw ervaring

Ik had een kabeltje voor mijn iPhone besteld . Kreeg netjes bericht dat artikel niet direct geleverd kon worden omdat de toeleverancier niet kon leveren. Ik ben netjes op de hoogte gehouden door The... Ik had een kabeltje voor mijn iPhone besteld . Kreeg netjes bericht dat artikel niet direct geleverd kon worden omdat de toeleverancier niet kon leveren. Ik ben netjes op de hoogte gehouden door The Powerstore en heb inmiddels het bestelde artikelen ontvangen.

Langzame nazending

Uw ervaring

Tot nu toe nog niet best. Ik wacht al 4 dagen op een na levering van mijn tablet hoes.
Op mijn mail word niet gereageerd, erg jammer..

Marieke

Screenprotector

Snelle levering, goede communicatie

DOMiNO

Tablet touch stylus pen rood

Patricia Bervoets

Hele goede service

was heel goed

Xavier Flip It

Top service

Uw ervaring

Ik had op 25 februari besteld maar kreeg mijn pakket niet binnen, nadat ik een berichtje stuurde naar het e-mail kreeg ik al binnen 10 minuten antwoord en het was geen automatische bericht wat ik... Ik had op 25 februari besteld maar kreeg mijn pakket niet binnen, nadat ik een berichtje stuurde naar het e-mail kreeg ik al binnen 10 minuten antwoord en het was geen automatische bericht wat ik ook zeer fijn vond. Hij meldde dat hij opnieuw zou sturen en vergoede het met iets extra’s. Grote aanrader

Snelle verzending

Product snel ontvangen.