Robin Grunefeld

Nooit aangekomen, ondanks melding bezorgd

Reactie The Brownie Box:

Hi Robin,
Bedankt voor je review! Wil jij ons een mail sturen met jouw ordernummer naar klantenservice@thebrowniebox.nl? Dan kijken we graag met je mee!
Liefs,
Milou

Monique Jansen

Heerlijke brownies, mooi op tijd geleverd. Is echt een supercadeau om te verzenden

Brownie liefhebber

Prima ervaring en het gemak van bestellen. Echter is mijn bestelling pas 4 dagen later verzonden dan beloofd tijdens de bestelling.

Reactie The Brownie Box:

Hi!
Bedankt voor je review! Heel fijn dat het plaatsen van een bestelling gemakkelijk ging. 🤗
Hi!
Als je je bestelling plaatst voor 16:00 dan verzenden we het dezelfde dag. Maar alle bestellingen geplaatst op een vrijdag ná 16:00 worden op maandag verzonden. Dit kan de reden zijn dat we jouw bestelling 4 dagen later hebben verstuurd!
Liefs,
Milou

Natascha Dillen

Erg lekker, super vers. Inmiddels hebben we alle smaken al geprobeerd. Enige nadeel is dat ze te lekker zijn, en de doos leeg is voordat je er erg in hebt.

Motte Taddey

Lekkere brownies - verzending iets te laat.