Informatie over het gekochte product
Gemak waarmee het product is gevonden en gekocht
Verloop van de levering
Informatie over verloop van de order

Thomas Pleune

Snelle en correcte bezorging

Het brievenbus pakket bezorging ervaar ik als zeer prettig

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en de tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.BodywearStore.com.
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen en daar waar mogelijk toepassen. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren.
Onze hartelijke dank voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

Goede en snelle service

goede service, snelle verzending, goed verpakt

p.vanoosterhout

Ervaring goed service prima levering goed.

netjes uitstraling

ga zo door.

Team "BodywearStore.com"

Prettige website, makkelijk te bestellen en te betalen en supersnelle levering

De maten kloppen, past precies!

Geen verbeterpunten.

Rtherider

Super mooie collectie underwear voor mannen

Mooie stof, goeie fit

Toon De Bruijn

Prettige ervaring. Leuk kadootje ontvangen.
nog nooit iets retour hoeven sturen.
Leuk assortimen en dicrete verpakking. Wel iets te opzichtig. En de bijgesloten kaartjes hoef ik niet....

Leuk en overzichtelijk assortiment

Misschien minder opzichtige verpakking

Prima en snelle service

De Jong

Allen maar goede ervaring. Vriendelijk en snel

Vriendelijkheid. Duidelijkheid. Snelheid.

Beste Klant,
Nogmaals onze dank voor je review én voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

Jan Janssens

Snelle levering en een prima prijs

Maatvoering is perfect

Beste Klant,
Nogmaals onze hartelijke dank voor je review én voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

Van der Meulen

Uitstekend!

Zeer goed verzorgt! Fantastisch om van jullie mijn aankoop te krijgen, bedankt! :-)

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.BodywearStore.com.
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen. Als klant van www.BodywearStore.com wordt je door ons enorm gewaardeerd. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren. Erg fijn dat je ons daarbij hebt willen helpen. Alle gegeven feedback willen wij daar waar mogelijk toepassen.