Bianca Eekelder

Prima! Mensen die je wensen begrijpen en er ook naar handelen.

De klantvriendelijke mensen en de snelle hulp die ze kunnen bieden als er iets niet goed verloopt.

Super snel geholpen, goede ondersteuning telefonisch gehad.

Het was een eerste en zeer positieve kennismaking met dit bedrijf

Zeer goed contact met het bedrijf gehad.

Ons logo wilde we iets aangepast hebben. Dit werd prima geregeld en naar zeer grote tevredenheid aangepast.

Levering van de door...
Zeer goed contact met het bedrijf gehad.

Levering van de door ons bestelde bekers was zelfs 5 dagen eerder dan opgegeven.

Uitstekende service.

The Cow company kon niet waarmaken wat ze hadden beloofd en zijn daar in een voor ons te laat stadium bij ons op teruggekomen.

De eerste contacten aan de telefoon waren prima.

De site leek heel helder, maar gaf toch niet de juiste informatie bij de gewenste aantallen.
Het product zou leverbaar zijn binnen de gevraagde termijn, maar bleek dat uiteindelijk niet. Toen hadden we geen tijd meer om een alternatief te kiezen. Er is niets geboden ter compensatie.

ml

Beloven veel, komen afspraken niet na, houden inhoudelijk gesprek af met beleefde herhalingen van afspraken, die niet nagekomen worden. Na anderhalveaand nog geen website...wel rekeningen.

Buiten-Goed

Goede snelle levering, de bestelling ziet er super goed uit!

Duidelijke communicatie tijdens het gehele proces

Duidelijke communicatie.

Hotel Gaasterland

Prima telefonisch contact en overleg over de bestelling gehad. Tijdige levering. Mokken zien er goed uit!

Gezien de aanstormende drukte vlak voor kerst was de mok die ik wenste niet meer op tijd leverbaar. Kreeg telefonisch wel een andere mok aangeboden, welke een andere druktechniek behoefde. Deze kon... Gezien de aanstormende drukte vlak voor kerst was de mok die ik wenste niet meer op tijd leverbaar. Kreeg telefonisch wel een andere mok aangeboden, welke een andere druktechniek behoefde. Deze kon nog voor 22/12 afgeleverd worden en had ik al op 18/12 binnen. Goede service, alternatief ziet er ook mooi uit. ipv een logo staat er nu een foto op de mok. Eigenlijk minstens net zo mooi als alleen een logo ;-)

GMB Services B.V.

Vriendelijk team met een goede service. Leveren kwaliteit producten met een mooie uitstraling. Gaan een uitdaging niet uit de weg.