Prima in woord en daad. Ook bij de opmaat: het opzetten van de opdracht (LOGO en tekst) zeer goede hulp toen dat onze format niet voldeed. Zij hebben dat keurig opgelost.

Communicatie. Toen bleek dat enkele mokken kapot waren en/of de tekst niet goed afgedrukt werd zeer adekwaat gereageerd op ons bericht daar over. Alles is keurig afgeleverd.

Neen.

Wil

De ervaringen met dit bedrijf zijn goed en slecht.
Goed: producten op tijd geleverd tegen een marktconforme prijs
Besteltraject loopt ronduit slecht.

Redelijke prijsstelling; goede productinformatie

Reeds diverse malen gemeld:
- pas een factuur sturen na goedkeuring proefdruk
Reeds diverse malen gemeld:
- pas een factuur sturen na goedkeuring proefdruk
- als er een (afwijkend) afleveringsadres wordt opgegeven niet alle gegevens van dit adres gaan gebruiken, maar de
oorspronkelijk opgegeven n.a.w.-gegevens hanteren.

Zeer prettig

Aandacht voor de klant en goed meedenkend,

Lingerie Ohlala

Zeer correcte afhandeling van het order!

persoonlijke opvolging,

Vorige week een grote bestelling gedaan bij the COW company. Een goede en vriendelijke service en binnen een week was de bestelling binnen. Een TOP bedrijf! Dikke 10!

Klantvriendelijk, behulpzaam en de belofte wordt gehouden.

Lidwien

Prima, snelle reactie en goede begeleiding

veel keuze en goede advisering

Ik vind de verschillende sites soms wat lastig zoeken

Lidwien

Leuke producten en goede advisering. Wordt meegedacht.

Fijn contact en oplossingsgericht

Ik vond het zoeken op de site lastig. Door alle sub-sites kon ik bepaalde items niet altijd terugvinden.

Colpro BV

Super! Goed contact - snelle antwoorden.

Wij hadden een zeer korte levertijd, maar na overleg was dit geen probleem.

In eerste instantie kreeg ik een goede indruk van het bedrijf. De artikelen die ze aanbieden zijn veelzijdig.
In het verloop van de transactie verliep het contact alleen slecht. Ik heb van verschillende werknemers verschillende leverdata gehoord, waardoor ik telkens teleurgesteld werd. De communicatie lijkt binnen het bedrijf niet op elkaar afgestemd te zijn.
Het product wordt uiteindelijk als positief beschouwd, maar de weg er naartoe kan zeker verbeterd worden.
Wel is er een vereiste aan de klant om enige grafische kennis te hebben m.b.t. het uploaden van een afbeelding. Die heeft niet iedereen ter beschikking.

De kwaliteit van het product.

Op de site kan nog een tussenpost worden toegevoegd m.b.t. het verloop van de transactie. Nu stond er na het betalen van de factuur, 'artikelen op transport'. Nu is alleen niet duidelijk of ze op... Op de site kan nog een tussenpost worden toegevoegd m.b.t. het verloop van de transactie. Nu stond er na het betalen van de factuur, 'artikelen op transport'. Nu is alleen niet duidelijk of ze op transport zijn naar het afleveradres, of naar de fabrikant.
Ook de communicatie binnen het bedrijf moet beter, zodat de klant niet verschillende gegevens te horen krijgt.

Reactie The COW company:

Beste,
Bedankt voor de review!
Beste,
Bedankt voor de review!
Het klopt dat de communicatie over de levering niet zo is gegaan op de manier die we gewend zijn. En dat vinden - ook wij - erg jammer! Helaas maken wij ook foutjes.. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Bedankt voor het meedenken v.w.b. het uploaden van artwork. We hebben je feedback verwerkt en vanaf nu hebben we een gratis logoservice! Bij een bestelling kunnen wij jouw logo omzetten, zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt. Hopelijk kunnen we je hier de volgende keer mee van dienst zijn!
Fijn te horen dat je tevreden bent over de producten. We wensen je dan ook veel uitdeelplezier!
the COW company

Zeer positief was het meedenken met COW met de besteller van het product.
Zeer positief was de 100% toezegging dat het product op tijd geleverd zou woren, wat ook inderdaad het geval is.

De aandacht om mee te willen denken met de klant
De terugkoppeling na het gesprek per mail

Nee, ik ben erg tevreden

Reactie The COW company:

Bedankt voor de mooie review, daar worden we blij van. Fijn te horen dat er zo met u meegedacht is en dat de producten, zoals beloofd, op tijd geleverd werden. Hopelijk heeft u veel uitdeelplezier... Bedankt voor de mooie review, daar worden we blij van. Fijn te horen dat er zo met u meegedacht is en dat de producten, zoals beloofd, op tijd geleverd werden. Hopelijk heeft u veel uitdeelplezier gehad. Graag tot ziens!
the COW company