Lia de Witt

Ik heb een hele goede ervaring, erg klantvriendelijk helemaal Top

Zeer hulpvaardig

Zeer slecht, het bouwen van een professionele site laten ze aan jou over. We hebben totaal 20 bedrijven verzameld met klachten. Hen advocaten Bosveld doet ook mee met het innen van de facturen... Zeer slecht, het bouwen van een professionele site laten ze aan jou over. We hebben totaal 20 bedrijven verzameld met klachten. Hen advocaten Bosveld doet ook mee met het innen van de facturen terwijl zie niks leveren.

Alles prima verlopen :)

Update over levering, vriendelijkheid van iedereen, flexibiliteit

Soms is Sales iets lastig te bereiken.

vv Haulerwijk

Snelle communicatie & levering

Voor de voetbalvereniging promotiemateriaal gekocht. Zeer fijn communicatie en goed spul uiteindelijk geleverd gekregen.

n.v.t

Slecht, contact met de klant is erg slecht te noemen. Niet meedenken, niet adequaat reageren.

Contact met klant is slecht, zeer slecht.

Goede ervaringen met Cow!

Goede service!

Pienter

Goed product, levertijd iets langer dan verwacht. Uiteindelijk goed gecommuniceerd.

Service

Marvin Boyd

Erg goed

communicatie

Jeroen

De mensen van premiums hebben mij ontzettend goed geholpen met de bestelling en verloop er van. Goed advies van de medewerker en onze actie is dan ook goed geslaagd. De klanten waren er blij mee!

Edwinschipper.nl

Perfect bedrijf voor mijn relatiegeschenken te bestellen. Eenmaal ingegeven en de rest gaat vanzelf.