Joyce

Wij hebben bij dit bedrijf 4 soorten bedrukte mokken besteld in grote aantallen.

Prima hulp, ze denken mee en leveren goede service

Erg lange levertijd

Hotel Noordzee

Prima, snelle levering

Snel

Niet direct

Op zich prima, af en toe wat trage reactie op vragen (waarschijnlijk i.v.m. afhankelijkheid leverancier)

kennis van zaken, prijs/kwaliteitverhouding

Iets meer info/stand van zaken lopende bestelling

Aan de hand van een plaatje werd er snel een passend product gevonden. Het hele proces is spoedig en naar wens verlopen.

Een tevreden klant

Wij waren op zoek naar een nieuwe bedrukte balpen in een bijpassende kleur geel. Binnen enkele dagen ontvingen wij een aantal monsters ter beoordeling. Bestelling, advisering en levering verliepen... Wij waren op zoek naar een nieuwe bedrukte balpen in een bijpassende kleur geel. Binnen enkele dagen ontvingen wij een aantal monsters ter beoordeling. Bestelling, advisering en levering verliepen heel vlot. Wij zijn tevreden met de levering.

Duidelijk advies en snelle levering

nvt

Comarch AG

Ok

proefdruk op voorhand doorsturen ter goedkeuring (ivm grootte en positie logo)

Togb Biljart

Alles prima geregeld, kwaliteit en binnen de afgesproken termijn.

Alles via internet te regelen !

Zou het zo even niet weten.

Wij hebben mokken besteld met logo opdruk, werden snel geholpen, altijd snelle reactie op onze mails.

Vriendelijke en goede assistentie

Jammer, dat er bij de eerste order fouten in het product zaten, maar uit eindelijk een goed alternatief gevonden.

Ovidius Law

Zeer goede service! Klantvriendelijk.

Heel klantvriendelijk en meedenkend.

Voor een spoedlevering moet extra geld betaald worden. Is begrijpelijk, maar wel erg veel geld.

Link ontwerpers

Product besteld. Zeer korte levertermijn. Contactpersoon was merkbaar betrokken en stelde alles in het werk om mij te helpen.

Altijd goed bereikbaar. Goed meedenken. Alert reageren.

Na betaling toch nog 3x aanmaning gehad.