Vlotte en vriendelijke communicatie per e-mail. Resultaat van bestelling: heel tevreden. Ga zo door!

Geen verbeterpunten

Reactie The COW company:

Ha, een 10. Dat is fijn te horen. Bedankt voor de mooie review! Graag tot ziens in onze shop.

Fongers en Fongers

Vriendelijke mensen, staan je goed te woord en leveren op tijd.

Persoonlijk contact

Track en trace van de zendingen

Reactie The COW company:

Bedankt voor je feedback. Jammer dat je de informatie over het verloop van de order als matig hebt ervaren. We zullen dit meenemen in toekomstige bestellingen, zodat wij hen beter op de hoogte... Bedankt voor je feedback. Jammer dat je de informatie over het verloop van de order als matig hebt ervaren. We zullen dit meenemen in toekomstige bestellingen, zodat wij hen beter op de hoogte kunnen houden.

Michel

Bijzonder goed geholpen door Lex, Janco en Gerard Jan. Binnen 3 weken geadviseerd, ontwerp gemaakt voor 300 voetballen, order bevestigd en geleverd uit het Midden Oosten. Zelfs 3 dagen voor de... Bijzonder goed geholpen door Lex, Janco en Gerard Jan. Binnen 3 weken geadviseerd, ontwerp gemaakt voor 300 voetballen, order bevestigd en geleverd uit het Midden Oosten. Zelfs 3 dagen voor de afgesproken leverdatum. Klasse!

Sterke communicatie. Afspraken worden nagekomen. Snelheid van leveren is boven verwachting. Zeer goede service.

Nee.

Positief, snel en flexibel

Flexibiliteit

Reactie The COW company:

Bedankt voor de leuke review!
Kunt u aangeven welke informatie u graag op onze website had willen zien? Wij nemen uw feedback graag mee, zodat we onze webshop kunnen optimaliseren.
Veel...
Bedankt voor de leuke review!
Veel plezier met de door u bestelde producten en graag tot ziens in onze webshop!

Goed, jammer dat de glazen niet recht zijn bedrukt

Wij hebben 15 gegraveerde met ons logo conferentiemappen bested bij The Cow company

een mogelijkheid om te chatten online en antwoorden op mlijn vragen krijgen binnen een korte tijd

er verschijnt te veel niet relevante info op de site

Reactie The COW company:

Bedankt voor uw mooie reactie!
Zou u aan kunnen geven wat voor niet-relevante informatie er volgens u verschijnt op onze webshop? Dan kunnen we kijken wat we daar mogelijk aan kunnen doen....
Bedankt voor uw mooie reactie!
Fijn te horen dat de chatfunctie goed bevalt en dat u tevreden bent over onze service en producten.
Hopelijk tot ziens!

The Read shop

Prima service, goed overleg en tips
Zeer tevreden

Goede communicatie en meedenken

Beste Read Shop,
Wat een mooie review, bedankt!
Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn.
We zien jullie graag nog eens terug in onze shop.
the...
Beste Read Shop,
Wat een mooie review, bedankt!
Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn.
We zien jullie graag nog eens terug in onze shop.
the COW company

Alles ging prima: fijn kontakt. Maar het bedrijf had leverantie datum verkeerd en er was veel aktie van ons nodig om de leverantie te krijgen. 2 weken te laat. produkt is top! dus wel tevreden.

Reactie The COW company:

Bedankt voor het invullen van de beoordeling!
Bedankt voor het invullen van de beoordeling!
Door een onverhoopte vertraging bij de transporteur zijn de producten helaas verlaat geleverd. Gelukkig is alles opgelost en bent u tevreden met de ontvangen producten. Graag tot ziens in onze shop!

Do

Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf. De spullen zijn keurig geleverd, op tijd en conform afspraak.

Klantcontact, kunnen overleggen over details, duidelijkheid omtrent proces, wanneer hoeveel betalen, etc.

Standaard omschrijvingen nakijken voordat je ze verstuurt. Hier kunnen weleens onlogische dingen instaan (bijvoorbeeld dat je een telefoonnummer moet controleren, maar er nergens een telefoonnummer... Standaard omschrijvingen nakijken voordat je ze verstuurt. Hier kunnen weleens onlogische dingen instaan (bijvoorbeeld dat je een telefoonnummer moet controleren, maar er nergens een telefoonnummer staat).

Reactie The COW company:

Bedankt voor de positieve review! We nemen de aangedragen tips zeker mee.
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de communicatie en de producten. Veel plezier ermee en graag tot ziens!...
Bedankt voor de positieve review! We nemen de aangedragen tips zeker mee.