DEEN Supermarkten

Altijd goed voor een snelle bestelling! prima onderling contact.

Raymond Heijmans

Prima service, snelle levering, concurrerende prijzen. Nadeel dat je niet achteraf kan betalen als je al vaker hebt besteld. De eerste keer is dat begrijpelijk.

Snelheid, assortiment.

Betaaltermijn

Duidelijk een groot verschil met de talloze andere internet leveranciers gespecialiseerd in gifts & gadgets. Zeer snelle & exacte reactie op aanvragen. Correcte prijssetting. Goeie partner voor de... Duidelijk een groot verschil met de talloze andere internet leveranciers gespecialiseerd in gifts & gadgets. Zeer snelle & exacte reactie op aanvragen. Correcte prijssetting. Goeie partner voor de toekomst. Am[Pm]

Salland Olie

Bestelling zonnebrillen

Alexander

Wij zochten naar unieke relatiegeschenken. De meeste bedrijven bieden voornamelijk standaard relatiegeschenken aan. Cow gaat veel verder en denkt mee voor een totaalconcept.

Zeer creatief

Haarwereld.nl

Professioneel bedrijf die z'n afspraken na komt.

Engelse Taxi

Ik ben zeer tevreden over de door mij bestelde paraplu's. Ze werden snel geleverd en met een mooie opdruk. Ook het team was zeer vriendelijk door van mij alleen maar lof!

Alexander IJbema

Eigenlijk zeer positief over de website, de service en de strandsets die snel geleverd zijn.

Goede ervaringen

A. Afoichini

TOPdesk

Contact tot de daadwerkelijke bestelling is erg goed en betrokken.

Ik snap dat de daadwerkelijke verkoop uiteindelijk het doel is van een commercieel bedrijf, maar net iets meer contact of updates tussan bestelling en levering zou zeker een goede toevoeging zijn!