Het Inventief

Wij hebben met een gerust hart de productie van een 7x7x7 vouwkubus bij COWcompany belegd. We zijn zeer tevreden het het eindresultaat.

COWcompany was altijd telefonisch bereikbaar. Alle informatie over onze order was steeds beschikbaar.

Het productieproces en de momenten waarop wij (deel)producten zoals artwork en ontwerpvoorstellen moeten beoordelen zou vooraf beter gedocumenteerd kunnen zijn.

Esther Vlieland, dierenasiel Offem

De contacten waren zeer goed. Ook de uiteindelijke levering van product was goed.

snelle service!

Snelle reacties op mails etc. Goede service.
De kwaliteit van de laserprint op de mokken vind ik persoonlijk niet echt hoog. Ik heb betere gezien.

Snelle reactie op vragen en op de hoogte houden van de levering.

Lutgard van der Borght

Alles is zeer goed en vlot verlopen, maar ik had 130 mokken besteld en er zijn er slechts 129 geleverd; namelijk 3 dozen van 40 en1 doos met 9 mokken

ik vond het zeer aangenaam, dat ik rechstreeks kon chatten, om bepaalde vragen te stellen. Dit ging zeer vlot, en ik krijg telkens zeer vlug een gedegen antwoord

in de urm met de vooruitgang, nog een lijntje bijvoegen, en vermelden of de facuurbetaling ontvangen is

Reactie The COW company:

Beste Lutgard,
Bedankt voor de fijne reactie en de feedback!
Beste Lutgard,
Bedankt voor de fijne reactie en de feedback!
Er kan soms onder of overlevering zijn van bedrukte artikelen. Om misdrukken te voorkomen worden er altijd meer mokken klaargezet bij de productie. Soms kunnen er een aantal uitvallen, dit is helaas waarschijnlijk bij uw bestelling gebeurd. Onze excuses hiervoor. Wij zullen uiteraard een credit sturen voor de missende mok.
Tevens bedankt voor de feedback over de vermelding van de factuurbetaling. Wij werken er momenteel aan om dit duidelijker inzichtelijk te maken. Dit wordt binnenkort aangepast.
Gerard-Jan

Unibind

Heel vriendelijke dienstverlening. (dank u Gert-Jan ?)
Levertermijn was echter later dan voorzien en in link naar order klopte leverinfo niet met praktijk.

zie bij omschrijving

Reactie The COW company:

Beste Kristie,
Bedankt voor de fijne reactie en de feedback.
Beste Kristie,
Bedankt voor de fijne reactie en de feedback.
De levertijd kon inderdaad sneller. Helaas was dit een incidenteel probleem in verband met einde jaar en dit specifieke magazijn. Normaliter zal dit niet meer voorkomen.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen u weer terug te zien in onze webshop.
Gerard-Jan

Frans Muller Benelux

De ervaring was erg goed. Vriendelijk en snel geholpen, en zeer tevreden met het eindresultaat.

Goed meegedacht. Kopjes zijn met grote zorg verpakt en zien er, voor zover ik heb gezien, erg goed uit.

Wellicht bij een grote opdracht als deze tussendoor een status update geven. Heb nu zelf gebeld, werd alsnog prima geholpen en ook netjes teruggebeld.

led-dsign

Zeer slechte ervaring. Een jaar lang niet gevonden worden door potentiële klanten is te tries voor woorden. Na een stornering onzerzijds, kon ineens alles. Maar nu enige maande later, is het nog... Zeer slechte ervaring. Een jaar lang niet gevonden worden door potentiële klanten is te tries voor woorden. Na een stornering onzerzijds, kon ineens alles. Maar nu enige maande later, is het nog steeds het zelfde. Gewoon een zeer slecht bedrijf, die geen enkele afspraak nakomt

suzanne

Wij wilde een realtie-geschenk laten maken bij the cow company.
De communicatie / reactiesnelheid op e-mails was erg traag, waardoor het hele traject lang duurde.
Uiteindelijk werd op...
Wij wilde een realtie-geschenk laten maken bij the cow company.
Uiteindelijk werd op het laatste moment gemeld dat alles niet door kan gaan omdat hetgeen wij wilde bestellen uitverkocht is, en werden wij een via een email afgewimpeld.
Wij zaten vervolgens met een groot probleem.

Mooie duidelijke website met leuke en originele ideeën.

Sneller communiceren
Sneller communiceren
Als je al weken bezig bent met een klant, en de offerte is al akkoord gegeven kun je het niet maken om het niet door te laten gaan. Ik snap ook eigenlijk niet dat dit überhaupt kan.
Als iets uitverkocht is, altijd een alternatief bieden en meedenken met je klant
En als iemand een klacht indient, is het professioneel om hierop te reageren.

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf,

Goede communicatie, veel duidelijkheid betreft bestelproces, fijne site.

Zeer slecht. Mailen veel reklame. Wanneer we daarop ingaan worden we gebeld. We vragen of wat wij willen mogelijk is. Na twee telefoontjes van hen blijkt dat het kan. Dan gaan wij er op in en zeggen... Zeer slecht. Mailen veel reklame. Wanneer we daarop ingaan worden we gebeld. We vragen of wat wij willen mogelijk is. Na twee telefoontjes van hen blijkt dat het kan. Dan gaan wij er op in en zeggen dat we het wel willen. Worden we weer gebeld met de vraag hoe we het zouden willen, dus ze luisteren niet naar elkaar en weten zogenaamd niets. Zeer irritant.
Dan blijkt ineens dat het absoluut niet kan wat we willen.................tjonge wat een drollen.