Heddy Poolman

Voorheen kon de klant (dacht ik) meer zelf een keuze maken in het pakketje. Nu naar mijn mening teveel kant-en-klaar aanbod.

Reactie The Brownie Box:

Hi Heddy,
Bedankt voor je review! Wij hebben nog steeds de mogelijkheid om zelf een Brownie Box samen te stellen en hier hebben we alleen maar meer brownie en blondie smaken aan toegevoegd!...
Hi Heddy,
Bedankt voor je review! Wij hebben nog steeds de mogelijkheid om zelf een Brownie Box samen te stellen en hier hebben we alleen maar meer brownie en blondie smaken aan toegevoegd! 😊
We hebben wel ons assortiment uitgebreid met kant-en-klare brievenbuscadeau's en cadeauboxen. Zou je hier graag meer keuze in willen hebben?
Liefs,
Milou

Tamara De Saedeleer

Super lekkere brownies, leuke verpakking!

Rache

Snelle levering!
Brownies waren super lekker!
Snelle levering!
Brownies waren super lekker!
Ik heb de original, oreo, karamel zout en vegan double chocolate uitgeprobeerd. De vegan double chocolate was een beetje te zoet voor mij en de oreo was qua smaak niet sterk verschillend van gewoon de original met oreo's geplakt op de bovenkant. Misschien zou het lekkerder zijn als ze oreo stukjes in de browniemix mengen.
De original en de karamel zout zijn echt super lekker, fudgy en dens.

Melanie

Heerlijke brownies en ideaal om te verzenden als cadeau!

Elise

Een echte aanrader. Superlekkere brownies en ook de verzendtijd is zoals beloofd.