Catering Service Twente

Voor mijn websites werk ik al jaren samen met Bora Bora Media, Danny is kundig en legt alles duidelijk en correct uit.
Geen ITC taal, gewoon op een normalen manier zodat iedereen het...
Geen ITC taal, gewoon op een normalen manier zodat iedereen het begrijpt.
Danny is ook nooit te beroerd om een stapje harder voor je te werken en om even met je mee te denken.
Ik raad Bora Bora Media dan ook zeker aan!!!

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Elvira, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :) Inmiddels meer dan 4 jaar verder, maar nog steeds werken we samen. Hoe leuk is dat!

Gert Jan Schop van Bizz-Publishing

Danny heeft al verschillende website voor mij gebouwd en zorgt ook voor het onderhoud. De relatie kan ik typeren als makkelijk en informeel. Danny is zeer klantvriendelijk, behulpzaam en heeft... Danny heeft al verschillende website voor mij gebouwd en zorgt ook voor het onderhoud. De relatie kan ik typeren als makkelijk en informeel. Danny is zeer klantvriendelijk, behulpzaam en heeft uiteindelijk overal een oplossing voor. De prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. Ik heb al verschillende relaties doorverwezen naar Bora Bora Media.

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Gert Jan, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :)

Kazuri Safaris

Ik heb hele goede ervaringen met Danny van Bora Bora Media. Hij is snel en hij denkt mee. Hij heeft veel kennis van zaken. En de samenwerking verloopt heel fijn.

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Saskia, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :) Inmiddels 4 jaar verder, maar nog steeds onderhouden we jouw website. Hoe leuk is dat!... Hoi Saskia, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :) Inmiddels 4 jaar verder, maar nog steeds onderhouden we jouw website. Hoe leuk is dat! Bedankt voor het vertrouwen!

Jan Mensink

Bora Bora Media, in de vorm van Danny Scheurink, heeft ons een professionele website opgeleverd waar we uitermate tevreden over zijn. Het ligt in de lijn van ons bedrijf en is een uitstekend online... Bora Bora Media, in de vorm van Danny Scheurink, heeft ons een professionele website opgeleverd waar we uitermate tevreden over zijn. Het ligt in de lijn van ons bedrijf en is een uitstekend online visitekaartje geworden.

Wijzigingen werden snel opgepakt en de Marketing kennis van Danny kwam goed van pas. Hij verwerkt zijn inzicht en ideeën direct door in de website en daardoor heeft hij zeker een streepje voor op de concurrent die misschien wel dezelfde website kunnen bouwen, maar waarbij er heel goed is nagedacht over de indeling ervan!

Absoluut een aanrader als je een serieus gave website wilt hebben voor een leuk bedrag!

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Jan, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :)

Bas

Ik heb een hele prettige samenwerking ervaren met Bora Bora Media. Ze communiceren heel duidelijk en daar hou ik van. Cut the crap, gewoon duidelijkheid. Danny heeft ons ook geadviseerd over de... Ik heb een hele prettige samenwerking ervaren met Bora Bora Media. Ze communiceren heel duidelijk en daar hou ik van. Cut the crap, gewoon duidelijkheid. Danny heeft ons ook geadviseerd over de nieuwe GDPR wet en ons daarin geassisteerd. Een partij die écht aandacht voor je heeft en met je meedenkt. Een overweging waard als je een klein bureau zoekt die nog echt aandacht voor je heeft!

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Bas, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :)

Sandra van Binsbergen

Bora Bora Media is een partij die met je meedenkt. Hun slogan ‘aandacht voor ieder project’ klopt volledig. Fijn idee toch. Ik heb ook de Online Marketing (AdWords) aan ze uitbesteed en ze houden je... Bora Bora Media is een partij die met je meedenkt. Hun slogan ‘aandacht voor ieder project’ klopt volledig. Fijn idee toch. Ik heb ook de Online Marketing (AdWords) aan ze uitbesteed en ze houden je goed op de hoogte. Dik tevreden!

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Sandra, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :)

Beautyvette

Ik ben erg blij met de goede samenwerking die ik met BoraBoraMedia heb! Hij neemt de tijd en luistert naar wat jou wensen zijn. Met een prachtig en vooral duidelijke website als gevolg.

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Yvet, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :)

Jeroen

Bora Bora Media heeft een hele mooie website voor ons gemaakt die heel snel is. Onze feedback werd snel toegepast en daarmee waren we heel tevreden. Al met al een fijne samenwerking. Ze onderhouden... Bora Bora Media heeft een hele mooie website voor ons gemaakt die heel snel is. Onze feedback werd snel toegepast en daarmee waren we heel tevreden. Al met al een fijne samenwerking. Ze onderhouden onze website nu ook, dus dat is wel prettig.

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Jeroen, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :)

Schoonmakelaar

Beste Danny ,
Top werk geleverd.
Prettige communicatie .
Snel handelen . Tot in de puntjes verzorgd .

Groet Benjy
Schoonmakelaar

Reactie The Brandboost Company:

Bedankt voor je mooie woorden Benjy!