Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

Casper

Shirt met opdruk besteld, zag er prima uit en zit kwa maat goed. Kleuren zijn niet 100% goed, maar dat kun je ook niet verwachten. Ik zal zeker opnieuw bestellen

Jan-Arnout Cavadino

Goede kwaliteit, maar niet goedkoop.

Hans

Goede product, relatief snelle levering ook bij kleinere orders. Klantvriendelijker zou het zijn wanneer orders samengevoegd worden (op 1 dag besteld) en er maar 1 x verzendkosten worden berekend.

Reinhilde Weytjens

Vlotte bestelling en levering!

Carolien Slijper

Handige site, super snelle levering, goede communicatie en prima eindproduct

Martinez Wind

Zeer scherpe en prima opdruk... Zeer tevreden over. Ontwerp tool werkt handig en mijn eigen ontwerp prachtig weergegeven. Onderste woord zit alleen een heel klein beetje scheef. Maar alleen ik zie... Zeer scherpe en prima opdruk... Zeer tevreden over. Ontwerp tool werkt handig en mijn eigen ontwerp prachtig weergegeven. Onderste woord zit alleen een heel klein beetje scheef. Maar alleen ik zie dat, millimeter werk. Ik zou alleen voor de volgende x een zwaardere hoodie nemen van betere kwaliteit ipv de goedkopere. Is de langere wachttijd wel waard.

Ans Salden

Voor de 1ste X besteld en super tevreden
de opdruk was heel mooi ,als ook de bijbehorende tekst

Bert van Rein

Prima product, naar tevredenheid. Jammer van de wat late levering.

Lars Van der Velde

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Er zijn opdrukken die minder scherp zijn of er wat hoekig uitzien, maar dit kan ook met de aanlevering van afbeeldingen temaken hebben

Johan Derksen

Had een pet besteld met opschrift, door mij niet helemaal goed gedaan maar door de mensen van TextieldrukShop prima aangepast ben zeer tevreden met de aankoop