bert caenen

Het is geleverd, maar kon wel beter verpak zijn, omdat het los in de doos lag, en via post word er dan mee geslingerd, er zitte leidingen op en die kunne krom en beschadigd worden, mss daar op... Het is geleverd, maar kon wel beter verpak zijn, omdat het los in de doos lag, en via post word er dan mee geslingerd, er zitte leidingen op en die kunne krom en beschadigd worden, mss daar op letten volgende keer.
Voor de rest ziet het er goed uit, ik moet t alleen nog monteren, dus weet niet of t werkt :-)

Aanbevelingen/tips

heb ik al hier boven getypt

Rudy Peire

Heel erg meewerkend om een oplossing te vinden

rose jong

Ik heb gebeld om advies te vragen over welke heater ik het beste kon bestellen voor onze overkapping. Ik werd erg vriendelijk en rustig te woord gestaan. Kreeg duidelijke uitleg en kon daardoor... Ik heb gebeld om advies te vragen over welke heater ik het beste kon bestellen voor onze overkapping. Ik werd erg vriendelijk en rustig te woord gestaan. Kreeg duidelijke uitleg en kon daardoor makkelijk de juiste keuze maken. De heater werd dezelfde dag nog verstuurd. We hebben hem dit weekend opgehangen en in de praktijk wijst nu uit dat ik juist geadviseerd ben!

Aanbevelingen/tips

Misschien als je op een heater klinkt en je de foto’s bij de omschrijving ziet, nog wat extra foto’s van klanten waar de heater is opgehangen om een nog beter beeld te krijgen van de “grootte” en... Misschien als je op een heater klinkt en je de foto’s bij de omschrijving ziet, nog wat extra foto’s van klanten waar de heater is opgehangen om een nog beter beeld te krijgen van de “grootte” en “looks”.

Falco Heezen

Goede service, goed bereikbaar voor vragen.

Annie Geraerts

Monique Vandenhaute

Vriendelijk en vlugge bediening

doe zo verder

Mark Gill

Snelle beantwoording van de mail. Bestelling wordt op de besteldag verzonden en wordt op de afgesproken tijd geleverd. Onderdeel was het juiste vervanging component

René Claasen

Bénédicte Vander Beken

Glazen product was stuk bij levering. Er werd onmiddellijk een nieuwe verzonden zonder discussie. Mooie service!

Betrouwbare leverancier