marjo

Zeer goed geInformeerd aan de telefoon en de website werkt ook prima.

Geweldige service en levering.

Ga zo door

hawinkel jan

Was de eerste keer maar een mooie site en snelle levering

snelle levering , goede informatie van het product

K&R Dekker Metselwerken

3 stuks terrasheaters besteld via de website. Deze bleken niet voorradig. Ons is een alternatief aangeboden en deze werden keurig de volgende dag geleverd. 1 stuks hiervan bleek defect.

snelle afhandeling, goede service

Henk Klein Teeselink.

Na een aantalkeren bellen een supper afhandeling en verzorging van de bestelling.

Ja zij waren zeer behulpzaam voor advies van onderdelen.

mensen niet vergeten bericht te sturen als dit belooft wordt.

Schobben, Xavier

Prettig en professioneel

goed telefonisch bereikbaar

Degene aan de telefoon moest erg veel navragen (Dennis meen ik)

Goede voorlichting, zeer snelle levering. zeer vriendelijk geholpen en een prachtige heater mogen ontvangen voor een redelijke prijs.

W. Seegers

Goed advies en aansluitend een nette offerte naar aanleiding van de digitale aanvraag via internet. Omdat we specifieke wensen en vragen hadden, hebben we later de showroom bezocht. Daar werd alle...

Deskundig advies, in de showroom de mogelijkheid om veel hesters te zien en te testen.Duidelijk advies. De klant staat centraal.

Peter

Helaas is er, direct vanaf Alke fabriek, een beschadigde heater verstuurd.
Deze is netjes door een monteur van terrasheater omgeruild en opgehangen dus dat is goed geregeld. Ook heeft...

Snelle levering en goede service als nodig. Meermalen contact gehad met Harm en hij is heel daadkrachtig en ter zake kundig. Denkt in oplossingen en dat helpt.
Monteur was heel kundig en werkte heel netjes.

Als mij nog kosten in rekening gebracht zouden worden zou ik dat onterecht vinden.
Voor verzenden controle uitvieren of materialen onbeschadigd de doos ingaan en afstandsbediening vooraf testen op goede werking voorkomt m.i. De nu nodige nazorg.

Camping Alkmaar

snel geleverd