Te hoge prijs voor het geleverde artikel.

Veel te hoge prijs voor het geleverde artikel t.o.v. gelijkwaardig product bij andere aanbieders.

Marktprijzen van andere aanbieders blijven volgen.

Fam. Korff

Prima service m.b.t. uitleg en voorlichting over technische aspecten van aan te schaffen terrasheater.

Hebben zelfs de moeite genomen om op locatie onderbouwde uitleg en keuze voorstellen te doen.

geen enkele

Bas van Wijk

Mijn patioheater wilde niet meer aangaan. Nadat ik de top 5 storingen had gelezen kwam ik er nog niet uit maar nadat ik via de chat functie contact kreeg ben ik zo goed geholpen dat de heater het na...

Goede hulp geboden

Goede snelle service

Bestelling van 2 kussens sit & heat. Gesplitst geleverd wegens wsl maar 1 op stock.

Eerste kussen zat niet in originele verpakking en zonder documentatie of handleiding. Nalevering kwam precies rechtstreeks van sit & heat en was veel netter en professioneler verpakt.

Heb gebeld over de juiste afmeting van een hoes, bij ontvangst toch niet de goede maat. Echter wel kosteloos retour mogen sturen

Goed bereikbaar en netjes te woord gestaan

Rene

Artikel was exact zoals beschreven

Prima verpakking

Kosten waren aan de hoge kant (euro 49); ongeveer 25% van een nieuwe heater dus dan is het ja/nee repareren? Hoe lang gaat de gerepareerde heater nog mee?

Goed behulpzaam en geduldig

Goed advies, flexibel