Snelle service niks over te klagen

Net overleg indien je iets niet zeker weet

Goede prijs en zeer snelle levering

Prima en een snelle afhandeling.

Duidelijke website met afbeeldingen aangeboden artikelen.

Keurig verpakt product.

Jan Lemmens

De vlammenkorf van mijn oude terrasheater moest vervangen. Model was onbekend. Ik stuurde een paar foto's, kreeg de vraag om de diameter te meten. Via de toegestuurde link kwam ik meteen bij de...

Neemt de moeite me meteen de juiste link te sturen, dat voorkwam zoekwerk

De logische opbouw van de onderdelen pagina van de webshop kan beter. Voor mijn gevoel kon ik de korf alleen vinden doordat ïk wist dat de korf ergens moest staan. Zoekfunctie voorzien van meerdere woorden misschien?

Cogas

Perfecte en snelle bezorging!

Snelle levering goed bedrag

Johan taekema

Goede oplossing voor de schroeven van het vlammenscherm

Goede service oplossingsgericht

G Bezema

Goed advies en komt de belofte na om terug te bellen. Op verzoek snelle levering. Binnen 24 uur.

Zie boven

Kan niets verzinnen. Zorg er wel voor dat de firma boven aan de site komt te staan

A. Zomer

Snelle en correcte levering

Duidelijke site, snel en correct

Op de tuinbeurs kennis gemaakt met Terrasheater.nl en hier goed geholpen. Vanwege speciale wensen en de kortingscoupon, hebben we de heater bij Terrasheater.nl besteld. Er is goed gereageerd op onze...

Kennis van de producten is van hoog niveau en het gekochte product lijkt van hoge kwaliteit

Indien er wordt beloofd aan de klant dat deze dezelfde dag wordt teruggebeld, zou men dit ook moeten doen, ook al heeft men nog geen antwoord of oplossing voor het probleem of klacht.