Ferhat Avkapan / Özgazi Dairy Foods

Top bedrijf, snelle levering en goede communicatie.

Eddy Van Damme

Prima product, perfecte levering

probleemloos

Hans Kok

Vlotte beantwoording van vragen voorafgaand aan aankoop. Bestelling snel en correct geleverd.

Aanbevelingen/tips

Persoonlijk contact opnemen voor nog specifieker advies

Annemie de Ridder

Producten snel en correct geleverd

niets speciaals

van der Wal

Zeer vriendelijke mensen, en goede service.

Goede service!

arie fokker

Goed en snel

nee

Jordi

In 1 woord TOP! Na een eerste telefoontje kon ik direct dezelfde dag terecht voor advies in de showroom. Ter plekke heel vriendelijk ontvangen en uitgebreid advies gekregen over de do’s en don’ts... In 1 woord TOP! Na een eerste telefoontje kon ik direct dezelfde dag terecht voor advies in de showroom. Ter plekke heel vriendelijk ontvangen en uitgebreid advies gekregen over de do’s en don’ts qua heater toegepast op onze situatie. Vervolgens de bestelling geplaatst, welke snel/de volgende dag is geleverd. Bedankt voor de goede service!

Ga zo door!

Peter van Oostrum

Het contact met het bedrijf was prima. De verzending ging wat minder. Ik kreeg wel de DHL link, maar de levering liet op zich wachten, of dit kwam door DHL of door Terrasheater.nl weet ik niet. Na... Het contact met het bedrijf was prima. De verzending ging wat minder. Ik kreeg wel de DHL link, maar de levering liet op zich wachten, of dit kwam door DHL of door Terrasheater.nl weet ik niet. Na een telefoontje mijnerzijds ging de verzending wel ineens door, dus ook prima opgelost.

Valerie Moutton

Vlotte communicatie, snelle levering

Nvt

Andries Vink

Hij werkt. Dit was niet eenvoudig. De lamp60 cm was 4 cm korter dan het origineel. Ik heb dit opgelost door de reflector 4 cm in te korten, zo pas hij in de uitsparingen. Werking nu OK

Aanbevelingen/tips

Misschien een exact type nr.?

Reactie Terrasheater.nl:

Goedendag, hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review op onze website. U heeft aangegeven dat de door u bestelde reservelamp niet passend was. In dit geval zou u een verkeerde type lamp... Goedendag, hartelijk bedankt voor het achterlaten van een review op onze website. U heeft aangegeven dat de door u bestelde reservelamp niet passend was. In dit geval zou u een verkeerde type lamp kunnen hebben besteld. De reservelampen worden vanuit de fabrikant geleverd en dienen identiek te zijn zoals de terrasheater zelf. Wanneer u dit bij ons had aangegeven, hadden wij graag met u kunnen meekijken of alles correct was. Echter goed om te horen dat u het zelf alsnog heeft kunnen oplossen. Wij wensen u een prettige dag toe!