Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

S. Koch

Twee carports gerealiseerd door Ter Huurne, waarvan een op reeds aanwezige staalkolommen.
Deskundig voorbereid en uitgevoerd, en daardoor een mooi resultaat.

Bert van Hoving.

Sympathieke en vakbekwame medewerkers, een goed product en een fantastisch eindresultaat!
Zonder problemen gevraagde aanpassingen uitgevoerd.

Peter DvH

Zeer positieve ervaring met Ter Huurne. Vooraf hebben ze goed advies gegeven. De plaatsing hebben ze keurig in een dag afgerond. Toen er naderhand een kleine lekkage bleek te zijn kwamen ze meteen...

We zijn erg positief over dit bedrijf, alles is naar wens verlopen. Je word zorgvuldig geholpen en serieus genomen. Men levert kwaliteit!

S.Seunke

Ter Huurne heeft voor ons een inklapbaar glazen windscherm gemaakt, dat op alle fronten voldoet aan onze verwachtingen.Grote deskundigheid , goede kwaliteit en een prima service.

A.Smits

Fijn bedrijf komt afspraken na en levert kwaliteit
Kortom een aanrader

En we genieten al de hele zomer van onze mooie overkapping met glazen schuifwand?

M.J. Mooiweer

De gesprekken voor aankoop van de carport zijn prima bevallen. Goede voorlichting en aangeven van de mogelijkheden. Ook bijstellingen in verband met afwijzen vergunning waren geen probleem.

Wij zijn heel erg blij met onze serre! Super mooi geworden en aardige mensen die er werken die netjes te werk gaan.

Fam. Van Vroonhoven

Wij hebben sinds januari 2017 een prachtige carport waar we erg blij mee zijn. Door onze omgeving worden wij gecomplimenteerd met dit mooie ontwerp. Onze ervaring met uw bedrijf zijn louter...

Andos Computers Montferland

Een firma met zeer betrokken mensen, kennis van zaken en denken in het belang van de klant. Zeer correcte monteurs, een aanrader!