Ter Huurne Serres & Glassystemen

Ter Huurne Serres & Glassystemen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ter Huurne Serres & Glassystemen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company43
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ter Huurne Serres & Glassystemen met 9.4/10. Gebaseerd op 43 ervaringen.
Communicatie
Advies
Offerte
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn heel erg blij met onze serre! super mooi geworden en aardige mensen die er werken die netjes te werk gaan.

Fam. Van Vroonhoven

Wij hebben sinds januari 2017 een prachtige carport waar we erg blij mee zijn. door onze omgeving worden wij gecomplimenteerd met dit mooie ontwerp. onze ervaring met uw bedrijf zijn louter positief.

Andos Computers Montferland
Andos Computers Montferland
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een firma met zeer betrokken mensen, kennis van zaken en denken in het belang van de klant. zeer correcte monteurs, een aanrader!.

Serre gebouwd.

Nico Waaijer

Onze ervaringen met terhuurne zijn van het begin tot het eind alleen maar positief geweest: de eerste contacten, het bezoek bij ons thuis, de ontvangst door terhuurne in hun showroom, het offertetraject, de uitvoering van het werk, het oplossen van de issues (kleinere en grotere), de (telefonische) contacten met de medewerkers (geen enkele uitgezonderd) en niet te vergeten het opgeleverde produkt / het eindresultaat is bijzonder fraai. zeer professioneel allemaal. in mijn beleving is terhuurne een waar topbedrijf! we zullen terhuurne dan ook van harte aanbevelen.

klaartje

Het eindresultaat is een prachtige serre. maar de weg ernaar toe was ook heel plezierig: prettige mensen die veel verstand hebben van de technische details. hierover kunnen ze ook heel goed adviseren..
de bouw ging heel vlot en vlekkeloos.

R. Ruijter
Goed (8/10)
R. Ruijter
Score voor Ter Huurne Serres & Glassystemen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne ervaring. heb echt een mooie "lichtstraat"gekregen. tevens warden wat advise (alternatieven) qua maatvoering aangegeven wat dan iets voordeliger was.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn prettig geholpen er is goed mee gedacht en geadviseerd. ook het bouwen is goed verlopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deskundig advies. snelle en keurige levering. netjes afgewerkt.

Speelman
Goed (8/10)
Speelman
Score voor Ter Huurne Serres & Glassystemen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ter huurne bv heeft in onze uitbouw een dakraam van 1,5 bij 3 meter geplaatst. de afspraken zijn nagekomen en wij zijn erg tevreden over het resultaat.

Bedrijfsinformatie

Vergroot uw woongenot met daglicht!
Adres
De Greune 18