Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Familie R.

Wij hebben eerder dit jaar een grote tuinkamer laten aanbouwen. Na een grondige inventarisatie zijn we bij Ter Huurne uitgekomen. We zijn goed geïnformeerd of onze wensen te realiseren waren. Ter...

Familie Glas

In januari 2019 hebben we, na diverse offertes te hebben opgevraagd bij verschillende bedrijven, onze bestaande lichtstraat laten vervangen door een Ter Huurne lichtstraat.
De samenwerking met...

jan ten pas

Ruimhartig, betrouwbaar en serieus.

S. Koch

Twee carports gerealiseerd door Ter Huurne, waarvan een op reeds aanwezige staalkolommen.
Deskundig voorbereid en uitgevoerd, en daardoor een mooi resultaat.

Bert van Hoving.

Sympathieke en vakbekwame medewerkers, een goed product en een fantastisch eindresultaat!
Zonder problemen gevraagde aanpassingen uitgevoerd.

Peter DvH

Zeer positieve ervaring met Ter Huurne. Vooraf hebben ze goed advies gegeven. De plaatsing hebben ze keurig in een dag afgerond. Toen er naderhand een kleine lekkage bleek te zijn kwamen ze meteen...

We zijn erg positief over dit bedrijf, alles is naar wens verlopen. Je word zorgvuldig geholpen en serieus genomen. Men levert kwaliteit!

S.Seunke

Ter Huurne heeft voor ons een inklapbaar glazen windscherm gemaakt, dat op alle fronten voldoet aan onze verwachtingen.Grote deskundigheid , goede kwaliteit en een prima service.

A.Smits

Fijn bedrijf komt afspraken na en levert kwaliteit
Kortom een aanrader

En we genieten al de hele zomer van onze mooie overkapping met glazen schuifwand?

M.J. Mooiweer

De gesprekken voor aankoop van de carport zijn prima bevallen. Goede voorlichting en aangeven van de mogelijkheden. Ook bijstellingen in verband met afwijzen vergunning waren geen probleem.