Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

de Klerk

Installatie ging stipt op tijd en zoals afgesproken.

Deskundig, scherp geprijsd (20% lager dan concurrent), duidelijke en volledige offerte, punktueel.
Zeer tevreden over het eindresultaat.

fam. J. Branderhorst

Onze ervaring met Ter huurne Serres & Glassytemen is erg positief te noemen. In de ontwerpfase hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd, dat was gelukkig allemaal mogelijk. Na de installatie,... Onze ervaring met Ter huurne Serres & Glassytemen is erg positief te noemen. In de ontwerpfase hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd, dat was gelukkig allemaal mogelijk. Na de installatie, welke vlekkeloos verliep, bleek dat de driver toch iets vochtig was geworden en daardoor kapot is gegaan. Ter Huurne stuurde de volgende dag zonder verdere kosten een nieuwe. Uitstekende service dus!

C.J. Bak

Gedegen vakwerk, professioneel vakmanschap, betrouwbaar. Onze serre is keurig afgewerkt. Beslist een aanrader!

L. H. Oldenburger

Betreft het plaatsen van een voorkant (schuifpuien) van een bestaande serre. Alles vlot en volgens afspraak.

Fam Smits

Super bedrijf correct vriendelijk en zeer klant gericht er kan veel!

Ter Huurne heeft een prima carport geleverd. Zeer tevreden met communicatie.

Abel Schotema

Kan alleen zeggen dat de glazenwand precies is wat we zochten. Echt super.

Geen klachten

Legerstee

Goede afspraken alles volgens de offerte .tevreden over de nazorg dus gewoon zoals verwacht goed en alles van een goede kwaliteit