Ouderen Vereniging Almelo (OVA)

Zeer positief. In korte termijn heeft Ter Brugge voor ons bijna 300 kerstpakketten kunnen verzorgen. Waarvoor nogmaals dank! Een schaalrje was gebroken in het pakket maar deze werd per omgaande... Zeer positief. In korte termijn heeft Ter Brugge voor ons bijna 300 kerstpakketten kunnen verzorgen. Waarvoor nogmaals dank! Een schaalrje was gebroken in het pakket maar deze werd per omgaande vervangen.

Reactie Ter Brugge Kerstpakketten:

Bedankt voor deze mooie feedback, we hebben het graag gedaan!

Huisartsenpraktijk De Poort van Borne

Snelle reacties, goed voorstel voor alternatief, vlotte bezorging.

Reactie Ter Brugge Kerstpakketten:

Dankjewel voor je feedback.

Levering van producten, zoals besproken. prima pakketten samengesteld. Bezorging daarin tegen kan beter. diverse collega's hebben nl. geen pakket ontvangen tijdens de 1e levering. Uiteindelijk heeft... Levering van producten, zoals besproken. prima pakketten samengesteld. Bezorging daarin tegen kan beter. diverse collega's hebben nl. geen pakket ontvangen tijdens de 1e levering. Uiteindelijk heeft iedereen, ook de collega's middels nabezorgen een pakket ontvangen

Reactie Ter Brugge Kerstpakketten:

Bedankt voor de feedback en goed om te lezen dat de pakketten naar wens waren. Gelukkig hebben de pakketbezorgers uiteindelijk iedereen van zijn/haar pakket voorzien.

Trifora

Goede communicatie, ruime keuze, helaas vonden wij het pakket van afgelopen jaar wat minder dan de jaren ervoor maar dit kan ook liggen bij degene die ze heeft besteld gezien wij dit met meerdere... Goede communicatie, ruime keuze, helaas vonden wij het pakket van afgelopen jaar wat minder dan de jaren ervoor maar dit kan ook liggen bij degene die ze heeft besteld gezien wij dit met meerdere bedrijven doen.

Reactie Ter Brugge Kerstpakketten:

Bedankt voor je feedback. We helpen jullie dit jaar graag om een pakket naar wens samen te stellen!

Hospice Geesteren

Prettig

Bedankt!

Denken met je mee, nemen de tijd. Snelle communicatie.

Reactie Ter Brugge Kerstpakketten:

Bedankt voor je feedback!

Drukkerij Unaniem/Hofweekblad

Hele fijne communicatie, alles goed geregeld

Graag gedaan!

Super goed geholpen! Mooie en ruime keus.

Reactie Ter Brugge Kerstpakketten:

Dankjewel voor je feedback!

BBO

Extreem flexibel en heerlijke kwaliteit

Fijn om te lezen!

Goed ontvangen