Marion

Hoesje besteld, geen reactie
Mail met verzoek tot update, geen reactie
Mail met verzoek tot terugbetaling, jawel geen reactie

Geen enkele,

Al meer dan 2 weken aan het wachten op onze hoesjes maar nog steeds niets gekregen, ook geen mailtje!
Hoesjes dan maar geannuleerd, 2 dagen later stond het geld al terug op mijn rekening...
Hoesjes dan maar geannuleerd, 2 dagen later stond het geld al terug op mijn rekening 👍
Dikke week na terugbetaling toch de hoesjes alsnog ontvangen 😏
Dank u telefoonhoesje store!

Directe terugbetaling na anulatie!

Afspraken nakomen of duidelijke communicatie aub

W

2 weken geleden bestelling geplaatst. Na bestelling en betaling pas bericht ontvangen dat hoesje niet op voorraad is. Had ik dit van tevoren geweten, had ik deze niet besteld. Daar het haast... 2 weken geleden bestelling geplaatst. Na bestelling en betaling pas bericht ontvangen dat hoesje niet op voorraad is. Had ik dit van tevoren geweten, had ik deze niet besteld. Daar het haast had.
Geen reaktie gehad om mijn eerste klacht, pas na mijn 2e krijg ik een reaktie. T hoesje wordt binnen 2 tot 4 dagen verwacht. Dit is nog wel afwachten, want dat zeiden ze 2 weken geleden ook. M.a.w ben ik straks 3 weken aan t wachten, op iets wat volgens de site op voorraad was.

Nog geen

Geef voor bestelling rond is op de site aan of ee hoesje op voorraad is. En geef een zuiver beeld van je leveringstermijn.

A. Reijnders

Product niet geleverd, bedrijf niet bereikbaar, totaal geen reactie op mailtjes.
KOOP HIER NOOIT IETS.

Sterk punt, bedrijf is op geen enkele manier te bereiken, dat is toch sterk, nog nooit meegemaakt.

STOPPEN

Ruim 2 weken terug hoesje besteld met levertijd 2-4 werkdagen.
Na 1.5 week mail gestuurd waar order blijft. Geen reactie ontvangen.
Na 2 weken weer mail gestuurd. Nog geen reactie...
Ruim 2 weken terug hoesje besteld met levertijd 2-4 werkdagen.
Na 1.5 week mail gestuurd waar order blijft. Geen reactie ontvangen.
Na 2 weken weer mail gestuurd. Nog geen reactie ontvangen en hoesje nog steeds niet binnen..

2 weken nadat ik hoesje besteld heb, wel keurig een mail dat het desbetreffende hoesje niet op voorraad was en besteld was en na max 4 werkdagen naar mij verzonden werd. Nog niks binnen en op mail... 2 weken nadat ik hoesje besteld heb, wel keurig een mail dat het desbetreffende hoesje niet op voorraad was en besteld was en na max 4 werkdagen naar mij verzonden werd. Nog niks binnen en op mail wordt niet gereageerd... Ik wil of het hoesje, of geld terug!

Edit: inmiddels het hoesje ontvangen met voor de volgende keer 50% korting omdat ik zo lang moest wachten. Goed opgelost dus.

Leuke hoesjes

Uiteindelijk goede oplossing

Slechte communicatie

Vanaf 26 april al aan het wachten op mijn betaald gsm hoesje. Na meerdere malen mailen...geen antwoord....
Zeer slecht bedrijf.

Neen

Contact opnemen en afspraken nakomen.

Paul van Nuil

Reageren nauwelijks op E-mails, je moet ze echt confronteren met het feit dat je een vraag hebt gesteld en geen antwoord hebt gekregen, dan reageren ze uiteindelijk. Bestelde hoesje niet ontvangen,... Reageren nauwelijks op E-mails, je moet ze echt confronteren met het feit dat je een vraag hebt gesteld en geen antwoord hebt gekregen, dan reageren ze uiteindelijk. Bestelde hoesje niet ontvangen, volgens hen verloren geraakt bij de post. OK, kan gebeuren maar zorg dan voor een oplossing. Geld terugstorten en zo het probleem weer bij de klant leggen waardoor die weer van voren af aan kan beginnen is wel erg makkelijk.

Je krijgt het geld terug als ze niet kunnen leveren

Geef wat meer service als er problemen zijn om tot een oplossing te komen. Geld terug geven is je er wel erg gemakkelijk van af maken.

Na 3 weken te wachten nog geen telefoonhoesje toegekregen ,was zoek geraakt ,was uiteindelijk toch toegekomen, Zijn toch eerlijk geweest en hebben mijn geld terug gestort en mocht ook hoesje houden.

Goede communicatie. Eerlijk.

Hoesje is wel betaald, maar is na 12 werkdagen nog steeds niet geleverd. Op e-mail wordt zeer slecht gereageerd.