Gerda

Helaas zeer slechte ervaring. Hoesje besteld, was op voorraad volgens de site. Krijg ik dag later mailtje dat het hoesje niet op voorraad is. Duurde 2 tot 4 werkdagen....oke ik gewacht. Na 2 weken... Helaas zeer slechte ervaring. Hoesje besteld, was op voorraad volgens de site. Krijg ik dag later mailtje dat het hoesje niet op voorraad is. Duurde 2 tot 4 werkdagen....oke ik gewacht. Na 2 weken zonder enig bericht, mailtje gestuurd. Geen reactie. Online bericht gestuurd.....je raadt het al geen reactie. We zijn nu aantal weken verder en nog steeds geen reactie. Ik heb online aangegeven dat ik de order annuleer en mijn geld terug wil.....en......geen reactie. Jammer dit.
Na deze review....reactie. Hoesje werd alsnog opgestuurd en gelijk 2 mails. Een dat het hoesje onderweg was en een om mijn review aan te passen. Het enige wat ik me nu afvraag....als ik geen slechte review had gegeven, had ik dan ook reactie gehad......🤔

Ja, reageren op berichten.

Yvonne Bosman

Oplichters zijn het geld innen en niks opsturen en niet reageren op berichten heb nu aangiften gedaan hoop meer mensen dit gaan doen

Iedereen aangiften doen die niks ontvangt

Y.j Bosman

Wat een slechte site word niks geleverd ga kijken of ik me geld terug krijg en anders aangifte

Ja jullie reageren niet en versturen niks oplichting

Geld terug geven

Marko

Slechte opvolging van diverse mails. Produkt nog steeds niet binnen.

Niks

Alles

Ingrid

Na een week vertraging van de bestelling heb ik nu welgemeende excuses gekregen en mijn hoesje is vandaag bezorgd. Ik hoop dat voor iedereen de problemen worden opgelost . Ik vind het erg fijn dat... Na een week vertraging van de bestelling heb ik nu welgemeende excuses gekregen en mijn hoesje is vandaag bezorgd. Ik hoop dat voor iedereen de problemen worden opgelost . Ik vind het erg fijn dat ik excuses heb gekregen en natuurlijk mijn hoesje. Ga zo door telefoonhoesjestore.nl

Dat de onstane problemen nu door het bedrijf worden aangepakt.

Zorg dat je bereikbaar bent voor de klant

Luc Lambrechts

Zeer slechte web winkel na 13 dagen nog steeds niets ontvange Deze store weet zelfs pas na 3 dagen dat het artikel niet op voorraad is.
Veel reklame in geen voorraad.

Meer stock inslaan en stock aantallen up-to-date houden . Ook snellere reactie ivm leveringen of track en tracé

Yvonne Bosman

Ik heb ook een hoesje besteld maar ook nog steeds niks ontvangen en al een mail gestuurd ook niks

Netjes reageren op berichten en bestellingen door sturen niet alleen geld innen

Linda

Hoesje besteld. Op de site staat 'razendsnelle levering' .. maar na 2 weken nog geen hoesje binnen. Drie dagen na bestelling pas een bericht dat het hoesje niet op voorraad is en bij leverancier... Hoesje besteld. Op de site staat 'razendsnelle levering' .. maar na 2 weken nog geen hoesje binnen. Drie dagen na bestelling pas een bericht dat het hoesje niet op voorraad is en bij leverancier besteld moet worden. Op de site zetten ze neer dat als iets niet op voorraad is, het dezelfde dag besteld wordt bij de leverancier. Dat klopt dus niet. Net als de razendsnelle levering. Ik ben dus behoorlijk teleurgesteld en heb ook nog steeds mijn hoesje niet!

De sterke punten die ze zelf zeggen te hebben worden ontkracht door ze niet na te komen.

Zorgen dat ze voldoen aan wat ze zelf beloven.

M v.d. Berg

Telefoonhoesje was niet op voorraad en moest besteld worden. Omdat ik toch niet wilde wachten heb ik een email gestuurd met het verzoek om de bestelling te annuleren. Een dag later kreeg ik reactie... Telefoonhoesje was niet op voorraad en moest besteld worden. Omdat ik toch niet wilde wachten heb ik een email gestuurd met het verzoek om de bestelling te annuleren. Een dag later kreeg ik reactie dat de bestelling geannuleerd was en mijn geld teruggestort. Top!

Erik Duin-Berteling

Na een bericht dat het besteld hoesje niet op voorraad zou zijn, maar binnen enkele werkdagen zou arriveren absoluut geen contact meer gehad. meerdere mails naar gestuurd, maar 0 reacties.

GEEN

Reageer op mail. verstuur het bestelde artikel!