Peter

Na 2 weken mijn bestelling binnen gekregen, zeker netjes verpakt enzovoort. Jammer dat je lang moest wachten!

Binnen 2 dagen antwoord op mijn vraag!

Ze zouden iets meer duidelijkheid mogen geven bij het artikel (op voorraad of niet ) Dan kan je daar rekening mee houden enzovoort! Zodat de levertijd wel binnen 2 werkdagen is.

Hanita

Niks geleverd na betaling, waardeloos!!!

Geld innen.

Gewoon leveren.

Nathalie

Had ik de reviews maar eerder gelezen maar bij een score van 8,5 verwacht je geen slechte ervaringen. Op 31 juli voor mijn dochter een telefoonhoesje besteld en betaald, na 2 dagen een berichtje... Had ik de reviews maar eerder gelezen maar bij een score van 8,5 verwacht je geen slechte ervaringen. Op 31 juli voor mijn dochter een telefoonhoesje besteld en betaald, na 2 dagen een berichtje ontvangen dat het hoesje niet op voorraad was (wat niet op de site vermeld stond). Het zou na 3-4 werkdagen door hen kunnen worden opgestuurd. Nu op 26 augustus nog niets geleverd en geen info ontvangen wanneer dan wel geleverd wordt. Ze zijn uiteraard alleen via mail te bereiken want wie wil nou klagende klanten te woord staan aan de telefoon. Een mail is makkelijk te negeren, toch?

Geen!

Alles!

Angelique Hartman

Telefoonhoesje besteld, was zogenaamd op voorraad. Mail gekregen bleek helaas niet op voorraad. Na enkele weken heb ik een Mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil. Geen reactie!!!
Ik beveel...
Ik beveel dit bedrijf dus niet aan! Ik zou er nooit meer iets bestellen.

bestellen gaat goed, maar daarna begint de ellende

Correcte info op de website zetten of een artikel op voorraad is en mails beantwoorden zou al een hele verbetering zijn

D. Brand

Bestelling geplaatst, maar niets ontvangen.
inmiddels 4 mails/berichten gestuurd naar Telefoonhoesjestore, maar geen enkele reactie.

Helaas met Ideal betaald, geen...
Bestelling geplaatst, maar niets ontvangen.

Helaas met Ideal betaald, geen mogelijkheid het geld terug te vorderen.

Hier bestel ik dus NOOIT meer.

Nee

stop met je bedrijf als je het niet kunt. besodemieter mensen niet.

Niek van Hoogland

Meerdere keren hoesjes besteld. Op de website stond niet vermeld dat ze niet in voorraad waren. Kreeg een mail na 4 dagen worden ze verstuurd maar na meer dan een maand een email gestuurd en kreeg... Meerdere keren hoesjes besteld. Op de website stond niet vermeld dat ze niet in voorraad waren. Kreeg een mail na 4 dagen worden ze verstuurd maar na meer dan een maand een email gestuurd en kreeg als antwoord dat ze tijdens de order zijn verdwenen.

Na meer dan een maand van de vorige bestelling het maar opnieuw geprobeerd(ik dacht, zal wel pech hebben en ze stonden nog steeds op de website) Maar alweer, niet op voorraad en na weer een maand een mail verstuurd en te horen gekregen dat ze weer zijn verdwenen na bestellen.

Je krijgt in ieder geval netjes mail over contact leggen en krijgt zo snel mogelijk antwoord. annuleren gaat ook heel gemakkelijk na een mail versturen.

Beter aangeven op de website als producten niet op voorraad zijn.
Als product niet op voorraad zijn, ook aangeven de extra tijd om het te bestellen en versturen.
Producten sneller van...
Beter aangeven op de website als producten niet op voorraad zijn.
Producten sneller van uw website afhalen als ze niet op voorraad zijn of heel moeilijk te bestellen zijn.

Hoesje besteld en betaald: nu vijf weken geleden! Tot op heden niets ontvangen... ook geen mail over langere levertijd. Erg teleurstellend!

Uit eindelijk een keurige mail ontvangen en...

Uit eindelijk een keurige mail ontvangen en geld retour! Alles is zeer netjes afgehandeld. Helaas heeft mijn zoon nog geen hoesje...

Lezen de beoordeling en handelen adequaat.

Marcel

Top goede behandeling en product goed en netjes

Communicatie is goed en snelle levering

Komen afspraken wat betreft levertijd niet na en geven daarna weinig bericht wanneer je bestelling wel komt. Na mail gestuurd te hebben blijkt pakketje kwijt te zijn geraakt. Vervelend voor beide.... Komen afspraken wat betreft levertijd niet na en geven daarna weinig bericht wanneer je bestelling wel komt. Na mail gestuurd te hebben blijkt pakketje kwijt te zijn geraakt. Vervelend voor beide. Optie als een product niet leverbaar is om de bestelling te annuleren of een ander product te kiezen zou zeer gewenst zijn. Na wat reviews gelezen te hebben komt dit vaker voor, jammer dat klant niet meer bericht ontvangt hoe het staat met bestelling. Contact moet veelal uit klant komen. Ook verzocht om juiste levertijd vermelden op website, werd niet aangepast helaas. Na een mailtje gestuurd te hebben weinig vertrouwen te hebben dat de levering nog aan komt, werd bestelling geannuleerd en bedrag terug gestort. Nette oplossing.

Groot assortiment

Onduidelijk of levertijd van producten klopt. Meerdere reviews geven dit aan. Als de levertijd eerlijk was vermeld had ik waarschijnlijk een ander product gekozen wat wel op voorraad was, en was het... Onduidelijk of levertijd van producten klopt. Meerdere reviews geven dit aan. Als de levertijd eerlijk was vermeld had ik waarschijnlijk een ander product gekozen wat wel op voorraad was, en was het annuleren niet nodig geweest.
Geef klant ook optie om bijvoorbeeld een ander product te kiezen wat wel op voorraad is of deze te annuleren.

Sarah

Betaalbaar, geen verzendkosten, vlotte levering!