Marco

Bedrijf is op geen enkele manier te bereiken. Ze hebben telefoonnummers op de andere websites van hun staan, maar die zijn uit de lucht. Op mails wordt niet gereageerd. Producten die ze op voorraad... Bedrijf is op geen enkele manier te bereiken. Ze hebben telefoonnummers op de andere websites van hun staan, maar die zijn uit de lucht. Op mails wordt niet gereageerd. Producten die ze op voorraad hebben, hebben ze niet op voorraad.

Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent.

Slechts 1 vd 2 hoesjes werd (erg laat) geleverd. Na mail contact is het na tevredenheid opgelost.

Leuke hoesjes, daarom koos ik voor jullie.

Het zou fijn zijn als het in een keer goed gaat, zonder dreigende negatieve recenties.

Niels

2 flipcases besteld, slechts 1 ontvangen na 14 dagen!!! Wat een schande! Ik ga hier nog over verder op social media als ik niets verneem over mijn bestelling binnen de 2 dagen.

Hell NO!

Snelheid levering, correctheid levering, prijs verlagen. Ontevreden klanten compenseren....

Zeer slechte ervaring. Hoesje is niet geleverd en na 1 bericht dat het besteld moet worden nooit meer iets vernomen.
Geen reactie op mails en verzoek tot terug betaling. Heb met laten...
Geen reactie op mails en verzoek tot terug betaling. Heb met laten verleiden door de goede gemiddelde beoordeling. Maar ben geschrokken van alle slechte ervaringen bij Telefoonhoesjestore.nl En ook omdat het allemaal dezelfde ervaringen betreft.

Dit bedrijf is heel sterk in het niet nakomen van afspraken en heel sterk in zwijgen.

Ik kan alleen maar zeggen dat dit bedrijf beter kan stoppen. Want er valt zoveel te verbeteren dat ik me afvraag wat de bedoeling van dit bedrijf is.

Mick

Oplichting is het beste wat bij dit bedrijf past. Zie nu pas voorgaande beoordelingen. Onbegrijpelijk dat er hier dan een hoge score staat als gemiddelde van de beoordelingen.
Mijn verhaal is...
Mijn verhaal is precies als alle andere gedupeerde. Doen alsof het hoesje op voorraad is (2-4 dagen levertijd) Dan na een aantal dagen gaan mailen dat het niet op voorraad is en besteld gaat worden. Daarna nooit meer iets vernomen over het hoesje en dus ook niet geleverd gekregen.
Gelukkig via Paypal betaald . Deze gaan nu een claim neerleggen bij de verkoper.
Koop dus niets hier!

Geen enkel sterk punt

Beste wat dit bedrijf kan doen is stoppen met oplichten en bedrijf opheffen.

Conny van de Rijt

21 juni 2019.

Drie weken geleden een telefoonhoesje voor mijn 86 jarige moeder besteld. zij helemaal blij dat ze nu een mooi hoesje heeft van Telefoon hoesjestore.

Mailbericht ontvangen op 05-06-2019 dat het te leveren produkt ( besteld en betaald op 01-06-2019 ) niet op voorraad is en dat het direkt bij de leverancier is besteld. verwachte levertijd 2-4... Mailbericht ontvangen op 05-06-2019 dat het te leveren produkt ( besteld en betaald op 01-06-2019 ) niet op voorraad is en dat het direkt bij de leverancier is besteld. verwachte levertijd 2-4 dagen. OP 18-06-2019 via klantenservice dit mailtje beantwoord dat er nog niets ontvangen is, maar kreeg bericht terug dat de mailserver niet kan versturen vanwege spambericht. Voor mij een vraagteken waarom hun mail spam is.

Doe iets aan dit gegeven.

Luc Lambrechts

Zeer slecht klantservice na 19 dagen nog steeds niets ontvangen zelfs geen mail.
telefonisch niet bereikbaar.

ruime keuze

klanten op de hoogte houden van de bestelde producten

Peter van Burk

Niet ontvangen

nee

nee

Angelique Schetters

Dit zijn oplichters!!!
Dit zijn oplichters!!!
Mijn dochtertje besteld van haar eigen gespaarde centjes een hoesje. Je betaald en vervolgens hoor je niets meer. Geen zending, geen reactie op mail en telefonisch niet te bereiken.

Geen enkele

Als mensen betalen moet je leveren!!