8.2/10

Hele slechte ervaring. Nu 3 weken later en verschillende mails later nog steeds geen hoesje en geven ze niet thuis. Ik bestel hier nooit meer

Nee

Betere bereikbaarheid

Katrien

Onterecht dat bedrijf een score van 8,6/10 heeft. Ze reageren niet. Ook niet op slechte reviews.
😡🤬😡🤬

Totaal geen

Alles

Kato

Ik heb begin mei een hoesje besteld, betaald en nog altijd niets ontvangen. Geen reactie, niets. Oplichting is het.
Ik ga aangifte doen.

D

Hoesje besteld elke niet op voorraad bleek.. kreeg netjes een mailtje.
Hierna begon het wachten en de track en tracé deed het niet..
Na 3 weken een mailtje gestuurd en ben netjes...
Hoesje besteld elke niet op voorraad bleek.. kreeg netjes een mailtje.
Hierna begon het wachten en de track en tracé deed het niet..
Na 3 weken een mailtje gestuurd en ben netjes gecomposeerd. Nu een nieuwe bestelling.. afwachten dus.

Marijke

Heb 3 weken gewacht op mijn bestelling en toen gemaild waar hij bleef. Kreeg na paar dagen reactie dat de bestelling verloren was gegaan en mijn geld teruggestort werd. Dat heb ik ook netjes... Heb 3 weken gewacht op mijn bestelling en toen gemaild waar hij bleef. Kreeg na paar dagen reactie dat de bestelling verloren was gegaan en mijn geld teruggestort werd. Dat heb ik ook netjes ontvangen, maar durf hier nooit meer iets te bestellen.

De site werkt snel.

Beter bereikbaar zijn en meer de klanten op de hoogte stellen. Juiste informatie op de site weergeven over beschikbaarheid van het product.

Wel geld innen, maar geen hoesje versturen!!!,!!😡😡😡😡😡

Totaal geen

Alles

Jaap van Zijtveld

Al meerdere hoesjes besteld en dat is altijd goed gegaan alleen de laatste keer kwam het hoesje kapot aan.Deze wordt nu opnieuw besteld en geleverd en ik hoefde het kapotte hoesje ook niet retour te... Al meerdere hoesjes besteld en dat is altijd goed gegaan alleen de laatste keer kwam het hoesje kapot aan.Deze wordt nu opnieuw besteld en geleverd en ik hoefde het kapotte hoesje ook niet retour te sturen.

Ruime keuze

Reageren op een email dit is nu wel gedaan en het probleem is keurig opgelost.

frieda heijmans-wijsman

Heb 2 dagen terug gemaild omdat het bestelde hoesje nog niet voorradig is dat ik de bestelling wilde anuleren( kan mijn telefoon zolang niet zonder hoes meenemen) en mijn geld terug wil geen... Heb 2 dagen terug gemaild omdat het bestelde hoesje nog niet voorradig is dat ik de bestelling wilde anuleren( kan mijn telefoon zolang niet zonder hoes meenemen) en mijn geld terug wil geen antwoord zover kreeg alleen maar mail dat het besteld was. had ik maar eerst de beoordelingen gelezen hier

nee

mail lezen

Ik ben al 20 dagen aan het wachten op mijn hoesje. Reageren niet op al mijn mails 😡

Reageren op mails

Na een hoesje te hebben besteld kreeg ik een mail dat op de site stond dat het hoesje niet voorradig was. Dit was echter niet het geval. Gevraagd via de mail , daar ik voor een verjaardag het... Na een hoesje te hebben besteld kreeg ik een mail dat op de site stond dat het hoesje niet voorradig was. Dit was echter niet het geval. Gevraagd via de mail , daar ik voor een verjaardag het hoesje had besteld, of ze mij konden laten weten wanneer ik het tegemoet kon zien. Ik heb daar echter geen antwoord op ontvangen. Ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor op dat nummer. Hoop dat ik alsnog een mail krijg met een antwoord. Goede communicatie is erg belangrijk om vertrouwen te krijgen bij de klant.

Geen goede communicatie. Dat het hoesje niet voorradig was stond niet op de site en werd wel in de mail als reden genoemd.

Mail beantwoorden als er iets gevraagd wordt