Patricia kuijpers

Helaas het verkeerde hoesje gekregen maar wel uitstekend geholpen! Het hoesje stond verkeerd op de site en zou voor de c1 zijn dit bleek niet zo te zijn. Telefoonhoesje gemaild direct antwoord... Helaas het verkeerde hoesje gekregen maar wel uitstekend geholpen! Het hoesje stond verkeerd op de site en zou voor de c1 zijn dit bleek niet zo te zijn. Telefoonhoesje gemaild direct antwoord gekregen en hoef niet eena moeite te doen om het verkeerde hoesje terug te sturen omdat de fout bij de leverancier lag en direct mn geld terug gekregen Super lieve em begripvolle mail! TOP SERVICE! altijd direct antwoord en goede uitleg!

SUPER SERVICE!!

Verheijen

Prima en snelle levering. En prima klanten service

Na een klein foutje in de bestellen is dit na contact met klantenservice snel en goed opgelost

Karin veenstra

12 dec hoesje besteld, nog niets ontvangen, schandalig

Niet 1

Geld terug storten graag

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Aangezien wij veelal via briefpost verzenden, weten wij niet of de bestelling wordt afgeleverd bij de klant. In dit geval heeft de klant zich niet bij ons gemeld met de vraag waar het artikel bleef... Aangezien wij veelal via briefpost verzenden, weten wij niet of de bestelling wordt afgeleverd bij de klant. In dit geval heeft de klant zich niet bij ons gemeld met de vraag waar het artikel bleef en konden wij zodoende ook geen actie ondernemen. Na het lezen van deze klacht hebben we meteen het aankoopbedrag gecrediteerd. Helaas wilde de klant de review niet meer aanpassen. Het zij zo.

Ron Bitter

Levering van telefoonhoesje duurde in totaal 13 dagen. Dit in grote tegenstelling van gestelde op website “ razendsnelle levering” en “ besteld op een werkdag voor 16:00 uur = volgende dag geleverd.... Levering van telefoonhoesje duurde in totaal 13 dagen. Dit in grote tegenstelling van gestelde op website “ razendsnelle levering” en “ besteld op een werkdag voor 16:00 uur = volgende dag geleverd. Na ca 6 dagen, na eerst gevraagd te moeten hebben hoe het met levering stond, werd mij pas mede gedeeld dat de leverancier het nog niet had geleverd en dat ik het spoedig kon verwachten. Na diverse mails op en neer werd uiteindelijk het pakje 13 dagen na bestelling geleverd. Wel werd ik voor het ongemak gecompenseerd.

Communicatie als levering niet plaats kan vinden binnen de gestelde tijd als vermeld op de website.

Joshua

Veel keuze, iets langer moeten wachten dan gewoonlijk. Tevreden met de afhandeling.

Goede afhandeling

telefoonnummer?

Gerard de Krom

Het duurde lang voordat ik het bestelde kreeg: volgens de website was het op voorraad, maar het werd niet geleverd. Navraag leverde op dat de bestelling waarschijnlijk zoek geraakt was tijdens het... Het duurde lang voordat ik het bestelde kreeg: volgens de website was het op voorraad, maar het werd niet geleverd. Navraag leverde op dat de bestelling waarschijnlijk zoek geraakt was tijdens het verzenden. Een paar dagen later kreeg ik alsnog de zending binnen, echter de verkeerde kleur. Navraag leverde de reactie op dat men nu niet meer tijdig kon leveren en dat ik mocht kiezen uit 2 opties: of later het bestelde geleverd krijgen of ik kreeg mijn geld terug waarbij ik het geleverde (maar verkeerde kleur) mocht houden. Overigens alles met excuses. Ik koos voor het laatste. Het geld was zeer snel teruggestort en ik vind deze service goed ondanks het ongemak.

Service

Gebruik Track&Trace

Ankie

Prima service gekregen . Ook mijn bestelde telefoonhoesje was niet op voorraad . Hierover kreeg ik een mail dat deze besteld was . Daar het wat langer zou gaan duren kon ik zonder moeite mijn... Prima service gekregen . Ook mijn bestelde telefoonhoesje was niet op voorraad . Hierover kreeg ik een mail dat deze besteld was . Daar het wat langer zou gaan duren kon ik zonder moeite mijn bestelling annuleren . Het geld is al snel teruggestort op mij rekening .
Op mijn mail werd snel gereageerd , mijn compliment hiervoor

Snelle reactie terug

Meer vermelden wel of niet op voorraad product

Telefoon nr vermelden op site

Veldhoven

Omdat de levering langer duurde dan verwacht heb ik contact opgenomen en zij doen er alles aan om je bestelling af te leveren, ik ben tevreden

Zet het telefoonnummer op de website

Carla

Goed, niks op aan te merken! hoesje kwam binnen 7-8 dagen bij ons binnen, zoals afgesproken

alles wel eigk

Carla

Goede ervaring met deze winkel. Klantenservice vriendelijk en goed geholpen.

veel keuze aan producten