Ik ben zeer positief en ervaar de dienstverlening als ware het één van mijn kantoor.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Clienten geven dikwijls aan dat ze prettig te woord zijn gestaan door 'mijn' telefoniste/receptioniste. De terugkoppeling is adequaat en snel. Bij spoedzaakjes wordt doorverbonden, hetgeen ook op... Clienten geven dikwijls aan dat ze prettig te woord zijn gestaan door 'mijn' telefoniste/receptioniste. De terugkoppeling is adequaat en snel. Bij spoedzaakjes wordt doorverbonden, hetgeen ook op prijs wordt gesteld door zowel beller als ontvanger.

Ronald Swensson

Altijd top!

Zeer flexibel, punctueel, professioneel

ing P.W.Hagfedoorn

Goed.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

wordt goed aan de afspraken gehouden. duidelijke comminicatie

Enige tijd nu gewerkt met Telecount en inmiddels is het niet meer nodig voor mijn kliniek.

Erg professioneel

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Ja, het meedenken van de telefoniste. Ik heb het idee dat men mijn website goed heeft bestudeerd en daardoor de klant soms op informatie die beschikbaar is op de website wijst.

Vriendelijke telefonistes met veel kennis van zaken

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Vriendelijk, behulpzaam, kennen het jargon advocatuur

Kemerink eCommerce

Prettige en flexibele samenwerking.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

We krijgen regelmatig complimenten van onze klanten over de vriendelijkheid van de medewerkers bij Telecount.

Marieke van Werkhoven

Over het algemeen positief. Goed benaderbaar. Reageren vlot op mailtjes. Van mensen die bellen horen we over het algemeen dat ze zeer netjes te woord worden gestaan.

Annemieke Wippert

Over het algemeen goed. Onze klanten merken nauwelijks dat ze met een extern bedrijf bellen, wat positief is. Ook snelle terugkoppeling.

Esman Verpakking bv

Wij zijn klant sinds het "eerste uur" ... een jaar of 25 !

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Wij kunnen het niet vergelijken want dit was onze eerste en enige leverancier :-)