Goede ervaring; een enkele keer loopt er iets mis, en dat wordt vaak goed opgelost

Wat zijn volgens u de sterke punten?

ik heb geen specifiek sterke punten te benoemen. Het opgedragen werk voeren ze goed uit.

Michel Verschoor

Al geruime tijd. Service / dienstverlening is prima.

Geen bijzonderheden

Ik ben tevreden over de dienstverlening.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Correcte en snelle beantwoording en afhandeling van telefoongesprekken. Duidelijke informatie per email.

Goed, 'ontzorgt' mijn praktijk, ik kan gewoon doorwerken en m'n planning wordt gedaan, ook
tijdens cursus of vakantie dagen.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Vriendelijke vlotte communicatie. M'n patiënten vinden het fijn in eigen tongval of dialect een afspraak te kunnen maken,
dit vinden ze vertrouwd. Ruime openingsuren.

Telefoon wordt doorgaans netjes opgenomen.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Goede snelle terugkoppeling/berichtgeving. Wijzigingen van personeel worden snel opgenomen.

Ik ben zeer tevreden met Telecount. Het bel-team bestaat uit vriendelijke medewerkers die onze klanten goed te woord staan en ook bereid zijn even mee te denken met de vraag van de klant om te... Ik ben zeer tevreden met Telecount. Het bel-team bestaat uit vriendelijke medewerkers die onze klanten goed te woord staan en ook bereid zijn even mee te denken met de vraag van de klant om te kijken of zij toevallig zelf een antwoord kunnen geven. Telecount is ook voor ons goed bereikbaar voor vragen en pakt verbeterpunten goed en snel op. Goede service voor een betaalbare prijs.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

Ik ben zeer te spreken over de hulpvaardigheid van de medewerkers.

Bart Velthuis

Sinds vorig jaar zomer zijn wij klant bij Telecount en het bevalt prima. Niet alleen onze eigen ervaring is positief, maar ook onze relaties vinden het fijn om iemand aan de telefoon te krijgen... Sinds vorig jaar zomer zijn wij klant bij Telecount en het bevalt prima. Niet alleen onze eigen ervaring is positief, maar ook onze relaties vinden het fijn om iemand aan de telefoon te krijgen i.p.v. lang in de wachtrij te staan of een voicemail in te spreken.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

We zetten de doorschakeling aan en uit wanneer ons dat uitkomt. Ongeacht welke dag en welk tijdstip wordt dan de telefoon door Telecount beantwoord.

Wat zijn volgens u de sterke punten?

geeft alles netjes meteen door