L. Smak Gregoor

Bestelling zoek geraakt, zelf bellen, bellen niet terug. 2de levering, 13 dozen, bijna in iedere doos een gebroken tegel, 2 dozen waar alle tegels in gebroken waren, 1 doos met slechts 1 hele tegel.... Bestelling zoek geraakt, zelf bellen, bellen niet terug. 2de levering, 13 dozen, bijna in iedere doos een gebroken tegel, 2 dozen waar alle tegels in gebroken waren, 1 doos met slechts 1 hele tegel. moet nog 5 dozen openmaken, maar kom als het tegenzit op bijna 40-50% breuk.

Anton Davids

Op de goede gok online besteld, en toen we meer van hetzelfde wilde was dat zo geregeld. Top!

Manon

Mooi, veel te kiezen.

Hagenbeek

Een mooi assortiment aan tegels en sanitair, veel te kiezen en goed uitgelegd. Echt tevreden met het resultaat.

Jitse van Tol

Heel fijn geholpen in de keuze voor nieuwe tegels.

Manon Radecker

Heel goed

Tummers, Enschede

We moesten er wel even voor reizen vanuit Enschede, maar dat was zeker de moeite waard. De bestelling was snel binnen en het resultaat is echt prachtig!

H. Dammers

Niet alleen mooie tegels, maar ook prachtig sanitair gevonden. Heel fijn dat we hier alles bij elkaar gevonden hebben.

Aalt Helmink

Mooie douchewand bestelt hier, snel geleverd zonder problemen.

Gunnar

Onze tuin flink opgeknapt met terrastegels, fijn contact gehad met de medewerkers na onze bestelling.