Debby

Wij zijn blij verrast over de Tegelmgeashop. Ruime keuze en vriendelijk en kundig personeel. Dit zowel in de showroom als aan de telefoon. Altijd bereid tot helpen en zoeken naar een goede passende...

F.Meijers

Wij zijn door vakkundig personeel. zeer prettig geholpen. Vergeleken met de andere tegelshowrooms zijn de prijzen concurrerend. Wij bevelen de Tegelmegashop zeker aan!

Peter en Ria

Via Google op de actie folder terecht gekomen. Daar zag ik een mooie tegel (heel blij mee) voor een hele goede prijs. Wel zijn we in de showroom wezen kijken welke trouwens erg de moeite waard is...

Herman van Bommel

Tegels besteld, binnen 2 dagen geleverd. V.t.v. netjes gebeld of het uitkwam of ze die dag mochten leveren. Goede indruk gekregen van dit bedrijf.

Marian

Ik had geen tegels nodig maar advies in onderhoud. De medewerkers van Tegelmegashop hebben ij uitstekend geholpen. Als ik ooit tegels nodig heb kom ik terug bij jullie :-)

Topbedrijf; goede service,uitgebreid aanbod en zeer concurrerende prijzen. Ook de aftersales zijn prima geregeld.

Dave Wanten

Prachtige showroom met zeer veel aanbod. Als je op zoek bent naar tegels, zeker een hier langs gaan.

Wil Minten

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding vergeleken bij andere aanbieders en de levering was ook keurig optijd zoals is beloofd!
Een echte aanrader om bij dit bedrijf je aankopen te doen.

Sandra Wassen

Ik zocht nog leuke portugese tegelstjes voor in de keuken. Eindelijk geslaagd bij Tegel mega shop!

Rien

Hele vlotte levering waarbij je van te voren weet wanneer er geleverd wordt. Ook belt de chauffeur vooraf nogmaals. Ook dan kan aangegeven worden hoe lang van te voren de chauffeur belt. Prima...