Georgios Rinu

Goede service! Snelle levering

Jakob Metselwerken BV

Ik ben zeer correct en professioneel tewoord gestaan. En een goede producten-omschrijving wat zorgt voor duidelijkheid en bestelgemak.

Dirk

Aanbod: groots, mooi gespreid in de winkel. Prijs: dikke prima. Personeel: vriendelijk, duurde wel even voor we werden aangesproken in de winkel.

anoniem

Ja gewoon goed

van Egmond

Ik ben super tevreden over Tegelmegashop. Er was iets verkeerd geleverd en zonder gedoe en teveel uitleg werd gelijk de goede kleur geleverd. Daarbij ben ik super blij met mijn gekozen wastafels en... Ik ben super tevreden over Tegelmegashop. Er was iets verkeerd geleverd en zonder gedoe en teveel uitleg werd gelijk de goede kleur geleverd. Daarbij ben ik super blij met mijn gekozen wastafels en zwarte kranen. De service is echt goed en vriendelijk.

Henny, Barendrecht

Prachtig sanitair en tegels, te gek!

Jeurissen

Waren aangenaam verrast door de service

S. Körvers

Ze wisten ons veel te vertellen over keramische tegels, maar ook natuursteen tegels. Uiteindelijk zijn we naar huis gegaan met een mooie set keramische tegels.

K. Grutjens

Veel te kiezen, daar houden we van, zochten echt specifiek naar natuursteen tegels en kregen er al het nodige bij.

Timmermans

Excellent, duidelijke communicatie, heel fijn geregeld!