Marianne

Heel fijn en goed contact. Goed advies en je wordt netjes op de hoogte gehouden.
Louis heeft echt een goede service geleverd. Het was even niet zeker of “onze” tegel nog geproduceerd zou worden. Louis dacht met ons mee voor een alternatief. Ook netjes een monster tegel opgestuurd. Dat was erg fijn! Gelukkig kregen we goed nieuws dat de tegels van onze eerste keus toch nog op tijd geleverd zouden worden. Echt top!

Annemieke

Zojuist contact gehad met Tegelking om advies te vragen over het reinigen van onze tegels. Deze hebben we niet bij hen gekocht. Ondanks dat werd er heel goed advies gegeven en werd er mee gezocht... Zojuist contact gehad met Tegelking om advies te vragen over het reinigen van onze tegels. Deze hebben we niet bij hen gekocht. Ondanks dat werd er heel goed advies gegeven en werd er mee gezocht naar een bedrijf waar ik de spullen voor de reiniging kon aanschaffen. Dank jullie wel Tegelking!

Wolf Ribbens

Goed telefonisch advies waardoor bestelling erg vlot verliep. Ook bezorging erg snel (2dgn) en vriendelijke chauffeur.

Martin Koedam

Wat een top bedrijf, daar kunnen vele een voorbeeld aannemen.
Komt afspraken na en snelle service, klant is koning bij Tegelking.

Reactie Tegelking:

Beste Martin Koedam,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Succes met het verwerken van de tegels.

Richard

Na bestelling zijn de tegels netjes op de afgesproken dag geleverd en dat tegen een zeer scherpe prijs!

Van de Reijt

Snelle service!

Mols

Zeer goede service en communicatie. Gemaakte afspraken komen ze na.

Duncan

Super goed!.Alles ging zoals het moet.Geen min punten

S. Verhagen / Bouwburo 3D

Zeer tevreden. Communicatie met Louis is top.