Martis

Ik heb een goede ervaring met Tegelking gehad.
Goede service.
Zeker aan te raden.

Jan-Thijs Switijnk

Zeer tevreden met onze keuze! Professioneel advies gekregen en uitstekende planning voor levering.
Vriendelijk bedankt Tegelking👍🏻👌🏻

M Borger

Ik had hele grote order vond dat wel spannend maar super goed geholpen en levering allemaal vlekkeloos verlopen.
Heel fijn bedrijf en fijne communicatie!
M Borger

Reactie Tegelking:

Beste M. Borger,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het plaatsen van een review. We wensen u veel plezier met uw prachtige tegelvloer.

Coenen

Prima gedegen en eerlijk advies.
Zeer goede service bij een nalevering!
Prima!

Hans Pronk

Heb afgelopen week Mosa tegels bij Tegelking besteld. Geen moeite was teveel als het op informeren aankomt van de koper. Ben vooral ook te spreken over de after sale service van Louis van Leeuwen.... Heb afgelopen week Mosa tegels bij Tegelking besteld. Geen moeite was teveel als het op informeren aankomt van de koper. Ben vooral ook te spreken over de after sale service van Louis van Leeuwen. Zat 1 beschadigd pak tegels op het pallet welke zonder probleem is nagestuurd en wel op een zeer kort termijn. Perfect geregeld.

Familie Molendijk

Professioneel en adequaat

KEY Techniek

Zeer goed

GS

Goed. Levert snel. Alle tegels zoals omschreven en helemaal gaaf geleverd.

Greet de Voogd

A keuze tegels,stuk goedkoper en snelle levering

Werter

Aantrekkelijke prijzen, goede kwaliteit en een uitstekende service. Dat is mijn ervaring met tegelking. De service-afdeling van tegelking heeft mij van prima advies voorzien en wat mij zeer opviel... Aantrekkelijke prijzen, goede kwaliteit en een uitstekende service. Dat is mijn ervaring met tegelking. De service-afdeling van tegelking heeft mij van prima advies voorzien en wat mij zeer opviel was dat deze ook iedere keer beschikbaar was op het moment dat ik belde. Al met al een prima ervaring. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aan een ander aanraden!

Reactie Tegelking:

Beste Werter de Haay,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.