Linda A. Smit

Uitstekend, scherpe prijs en ouderwets goede klant is koning mentaliteit, het bestaat nog.

B Vollenhove

Zeer goed geregeld.

Kingma

Topbedrijf. Tegels besteld en betaald, maar achteraf niet op voorraad. Werd hierover gebeld door tegelking. De order kon geannuleerd worden. Superattent van tegelking! Wij hebben niet geanulleerd... Topbedrijf. Tegels besteld en betaald, maar achteraf niet op voorraad. Werd hierover gebeld door tegelking. De order kon geannuleerd worden. Superattent van tegelking! Wij hebben niet geanulleerd maar gewacht totdat de tegels er weer waren. Vervolgens werden de tegels geleverd volgens afspraak.

Michael

Nadat de tegels besteld waren werd er netjes nagebeld en afspraken gemaakt over de levering. Prima op tijd en netjes afgeleverd. Mooie kwaliteitstegels voor een nette prijs!

Reactie Tegelking:

Beste Michael,
Bedankt voor het plaatsen van de review en mooie waardering.

Janse

Heel snelle levering tegen laag tarief!
Veel keuze.

Michel

Zeer professionele service!

Birgit Cardinaals

De eerste internetwinkel waar je persoonlijk contact hebt, in ons geval met Louis. Helder advies gehad over tegelplinten, up to date informatie over levermoment en goede service toen 2 tegels waren... De eerste internetwinkel waar je persoonlijk contact hebt, in ons geval met Louis. Helder advies gehad over tegelplinten, up to date informatie over levermoment en goede service toen 2 tegels waren gebroken tijdens het vervoer. Ruime keus in tegels met goede uitleg over slipwaarde ed.

N. Bockhop

Alles verliep heel goed. De bestelling en levering naar Duitsland was erg snel en ongecompliceerd.