Bewertungen

950 Bewertungen
Bewertung schreiben

95% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

950 Bewertungen

van der Kruk

Stukje rubber plaat gekocht via internet

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Op dit moment zijn wij al bezig met het vernieuwen van de webshop, hopelijk kunt u door middel van de nieuwe omschrijvingen uw gewenste artikelen in de toekomst beter vinden.

Mocht u vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met onze medewerkers voor advies bij uw keuze.

Het Technirub Team

Ad Stamps

Zeer goed bedrijf.

Floete

Schnelle Lieferung, hohe Versandkosten

Die Stärken

Verfügbarkeit der Teile

Verbesserungsvorschläge

Keine niederländische Umsatzsteuer berechnen bei nicht niederländischen Kunden wenn die VAT-ID bekannt ist!

Sehr geehrter Kunde,

Vielen Dank für Ihre Bewertung!

Die Versandkosten werden von dem Spediteur bestimmt, mit dem wir zusammenarbeiten.
Wir haben darauf keinen Einfluss. Wir nehmen Ihre Kommentare zur Diskussion.

Mit freundlichen Grüßen

Das Technirub-Team

Anonym

Uitgebreid assortiment. Ook bereid kleine aantallen te leveren.

Jeff

Goed ,en deskumdig

Anonym

Wat mij betreft zeer lange levertijd voor standaard product. Besteld 28 december 2018 en tot op heden (16 januari 2019) nog niet ontvangen. Ik snap dat de feestdagen enige vertragingheeft...

Geachte klant,

Eerste week van januari zijn wij overgestapt naar een nieuwe systeem om onze dienstverlening te optimaliseren zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.

Dat is ook de reden waarom uw bestelling later dan normaal door ons is verwerkt. Bij een vertraging proberen wij altijd onze klanten op de hoogte te brengen, maar is dat in dit geval niet goed gegaan.

Na ontvangst van dit bericht, hebben wij direct contact met u opgenomen.
Wij hopen dat wij hiermee het vertrouwen hebben hersteld. Excuses voor het ongemak.

Het Technirub Team

Anonym

Nog te weinig ervaring voor een oordeel

20 rubber ringetjes gekocht

Duidelijke website, snelle levering