Prima ervaring. Online o-ringen gevonden en gekocht. Makkelijk en overzichtelijk

Het was als Belgisch bedrijf niet mogelijk om zonder BTW te bestellen. De aanpassingen werden manueel doorgevoerd doch dat liet toch een 2-tal dagen op zich wachten.
Na het uitvoeren van een...

Vrij uitgebreid aanbod

After-sales service
Als zij geen tijd heben voor mij, dan heb ik de volgende keer ook geen tijd voor hen...

Reactie Technirub Vizo International B.V.:

Geachte Klant,

Meteen nadat u telefonisch een klacht aan ons heeft doorgegeven hebben wij actie ondernomen. U had alleen nog geen terugkoppeling van ons ontvangen.

Uw levering is door de grootte van uw order in twee pakketten verstuurd. Deze zijn beiden op 18-05 14:37 bij u aangeboden, maar verzenddienst heeft het niet bij u kunnen afleveren.
Vervolgens is het eerste pakket wel opnieuw aangeboden op 22-05, maar ligt het andere pakket om nog onduidelijke redenen op het DPD depot te Mechelen.

Wij hebben nu met DPD afgesproken dat zij deze zo spoedig mogelijk bij uw vestiging zullen bezorgen.

Excuses voor het ongemak, waar wij ernaar streven om elke bestelling goed te laten verlopen. Helaas is dit in uw geval door de pakketdienst niet mogelijk gebleken.
Ik hoop dat u uw pakket morgen zo spoedig mogelijk ontvangt en dat u de artikelen nog op tijd ontvangt.

Klantenservice

Goedkoop en goed materiaal

veel keus

Peter

Prettige en duidelijke website.

Zie boven.

Geen.

Uitstekende en duidelijke website.

Gehele bestelling en afhandeling verloopt perfect.

Geen.

Levering van de podukten durt heel lang

groot assortiment

snellere levertijd

Bestelling kon niet geleverd worden binnen de tijd aangegeven op de website. Echter hier werd ik meteen van op de hoogte gesteld middels email met uitleg en nieuwe leverdatum. Ook deze werd...

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de order, daardoor was de vertraagde levering voor mij acceptabel. Goede communicatie.

Klaas

Prima bedrijf, goede kwaliteit

Een ruim assortiment

Vanaf het moment van bestellen tot de levering graag even een berichtje over de levertijd.
Nu 3 Mei besteld en 16 Mei gekregen.

Leo Knijnenburg

Bestelgemak, snelle levering