Reinier

Een heldere en overzichtelijke site, ook al maakte ik een vergissing die uiteindelijk ook weer iets goeds opleverde. Verder een prima afhandeling van mijn aankoop.

De directe wijze waarop de bestelling werd aangenomen en het inzicht in de ontvangen betaling.

De afhandeling zou wellicht sneller kunnen, al heb ik er geen moeite mee dat ik het niet asap ontvang.

Ik kon goed vinden wat ik nodig had

Zeer groot aanbod

Het menu voor de keuze uit de O-ringen is wat bewerkelijk

Kwalitatief sterk maar strikt

antwoordtijd is optimaal

het is niet altijd eenvoudig om de juiste keuze te maken tussen de strips waardoor ik een testbestelling plaatse aan de prijs van een afname van 10 meter. Je kan een formule bedenken waar de minimale afname idd 10 meter is maar bij bestelling van een grotere hoeveelheid een volumekorting wordt toegekend op de eerste 10 meter en afgetrokken wordt van de eindfactuur. Op die manier wordt het toch wat eenvoudiger om een testbestelling te plaasten.

Jan Vanoverbeke

Goede service!

veel keuze en de mogelijkheid om kleine hoeveelheden te bestellen

Het opzoeken van de juiste maat is niet vlot.

Pieter

Het duurde veel te lang voordat mijn bestelling werd verzonden

Assortiment en prijzen

Ook in vakantietijd sneller verzenden of op zijn minst een berichtje sturen dat de verzending vertraagd zal zijn door vakanties.

Reactie Technirub Vizo International B.V.:

Geachte klant,

Bedankt voor uw beoordeling en uw verbeterpunt.
Wij proberen in alle gevallen onze klanten op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen zowel voor als na onze vakantieperiode. Door de ontstane drukte van de vakantie kan hier ditmaal mogelijk wat verkeerd in zijn gegaan.
Dit zullen wij intern oppakken om dit in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Technirub

Gevonden via internet

Duidelijke site

Snellere levering of iedergeval informatie dat het even gaat duren.

Reactie Technirub Vizo International B.V.:

Geachte klant,

Bedankt voor uw beoordeling en uw verbeterpunt.
Dit zullen wij intern oppakken om dit in de toekomst te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Technirub

P. van Gerven

Voorzien een duidelijke en complete website; met uitvoerige technische uitleg, maatvoering en afbeeldingen, top! Prijsniveau is ook dik in orde, absoluut aan te bevelen.

In eerste instantie 1 verkeerde trillingsdemper bij mijn zending gekregen, na reclamatie meteen opgelost en de passende demper binnen 24 uur ontvangen.

Nee.

Anonym

Abwicklung des Auftrags war sehr gut, der Komfort bei der Auswahl auf der Webseite könnte noch etwas verbessert werden.

nee

nee