Jeugdbescherming Brabant

Fijne begeleiding, vriendelijk, leuk, luchtig, maar ook diepgang

Nijha BV

Leuk bedrijf met een proactieve houding. Onze sessie werd op een enthousiaste manier geleid en heeft ons weer een stap verder gebracht in het bouwen aan onze organisatie.

Deborah de Koning / Avans Hogeschool

Ontzettend fijne ervaring met dit bedrijf. Nu voor de tweede keer een training afgenomen en zowel de communicatie vooraf als de training zelf was top.

OR Deventer Ziekenhuis

Goede communicatie, enthousiaste trainer

Yulius SGGZ (DZA Volwassenen)

Heel fijne teambuilding gehad! Trainer was zeer professioneel, zij speelde goed in op de gevoelens die loskwamen, zonder daarbij het doel van de teambuilding uit het oog te verliezen. Kwaliteiten en... Heel fijne teambuilding gehad! Trainer was zeer professioneel, zij speelde goed in op de gevoelens die loskwamen, zonder daarbij het doel van de teambuilding uit het oog te verliezen. Kwaliteiten en (rand)voorwaarden die reeds aanwezig zijn óf juist nog ontbreken voor een sterke teambasis, werden goed inzichtelijk gemaakt. Voor herhaling vatbaar!

ROC Midden Nederland

Verdiepend en verrijkend

Avans Hogeschool

Top! Een prettige samenwerking.

musQueteer B.V.

Positieve ervaring. Prettig contact met de coördinator en met de trainer. De trainer / host van de teambuildingsessie deskundig en informeert het team goed qua opdrachten. Waardering voor de... Positieve ervaring. Prettig contact met de coördinator en met de trainer. De trainer / host van de teambuildingsessie deskundig en informeert het team goed qua opdrachten. Waardering voor de flexibele instelling van de trainer bij het afwijken van de gemaakte tijdsindeling door uitgelopen kantooractiviteiten.

Marie Huiberts

Fijne teamsessie gehad. Het contact vooraf was ook erg prettig en goed. Dank. Theorie was wat ons betreft wel iets te uitgebreid.

ZKRE

We hebben een superleuke teambuildingdag georganiseerd met deze organisatie. Thanks en tot de volgende keer!!