Cobra CRM

Kundige trainers die met concrete voorbeelden en praktijksituaties inzicht geven in communicatiestijlen en wijzen waarop onderlinge communicatie versterkt/verbeterd kan worden.

Cobra CRM

De trainers van Team4Teams wisten opnieuw onze samenwerking naar een hoger niveau te tillen. Door het stellen van de juiste vragen en het selecteren van passende oefeningen heeft Teams4Teams ervoor... De trainers van Team4Teams wisten opnieuw onze samenwerking naar een hoger niveau te tillen. Door het stellen van de juiste vragen en het selecteren van passende oefeningen heeft Teams4Teams ervoor gezorgd dat wij als team nog meer verbinding met elkaar hebben.

Cobra CRM

Team4Teams helpt ons te groeien als team. Met hun kennis en kunde weten ze ons telkens weer te verassen met wijze inzichten en advies. Ik kan niet wachten tot de volgende team dag!

CobraCRM

Mooie training. Helpt zeker het team om beter te gaan samenwerken!

CobraCRM

Superleuke sessie. Zeer interactief en een echte teambuildingactiviteit.

ANVS

Ontspannen manier van verbinding zoeken (en vinden!)

Welzin

Met de verschillende werkvormen en het uitgebreid bespreken en gebruiken van de schaal van samenwerking in een goede en veilige sfeer, was het een fijne dag met mooie uitkomsten.

Welzin

Inzichtelijk, mooi neergezet met verschillende werkvormen, veilige sfeer met voldoende ruimte voor de groei van iedere persoon binnen het team.

Welzin

Helder leuk inzicht gevend professioneel

ANVS

Leuk, interactief, leerzaam en ontspannen