FREE Nature

Team4teams wist met positiviteit inzichtelijk te maken welke processen in ons team plaatsvonden en hoe we hier wat aan konden doen. Ze zorgden hierbij voor een veilige sfeer waarin ruimte was voor... Team4teams wist met positiviteit inzichtelijk te maken welke processen in ons team plaatsvonden en hoe we hier wat aan konden doen. Ze zorgden hierbij voor een veilige sfeer waarin ruimte was voor iedereen om ervaringen te delen.

SKB Winterswijk

Enthousiaste begeleiding vanuit Team4Teams van Floor en Steffanie. Goede uitleg over DISC en schaal van samenwerking in relatie met stijl van communiceren. Leuke actieve samenwerkingsoefeningen met... Enthousiaste begeleiding vanuit Team4Teams van Floor en Steffanie. Goede uitleg over DISC en schaal van samenwerking in relatie met stijl van communiceren. Leuke actieve samenwerkingsoefeningen met het team die stijlen en problemen goed weergeven. Veel aan deze training gehad.

SKB

Het was een geslaagde teambuilding. Stefanie en Floor zijn er goed in om aan de hand van de opdrachten een koppeling te maken naar de werkvloer en de teamopdrachten diepgaand te evalueren. De schaal... Het was een geslaagde teambuilding. Stefanie en Floor zijn er goed in om aan de hand van de opdrachten een koppeling te maken naar de werkvloer en de teamopdrachten diepgaand te evalueren. De schaal van samenwerking geeft veel inzicht. Het is ook prettig dat zij echt op de werkvloer meekijken om zo een beter beeld van het team te krijgen. Er heerst een open en vertrouwde sfeer.

FREE Nature

De afgelopen jaren met veel plezier en succes samengewerkt met Team4teams. Zij hebben ons team echt vooruit geholpen waarbij we grote stappen hebben kunnen zetten. Pieter en Nelleke heel veel dank... De afgelopen jaren met veel plezier en succes samengewerkt met Team4teams. Zij hebben ons team echt vooruit geholpen waarbij we grote stappen hebben kunnen zetten. Pieter en Nelleke heel veel dank hiervoor.

Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat

Nelleke van Klaveren is een top trainer!

Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat

Praktisch, plezier en prettig!

Cobra CRM

Leerzaam en praktisch

H2W Partners

Twee zeer zinvolle dagen waarin ik niet alleen nieuwe dingen geleerd heb maar waar we ook als team weer meer met elkaar verbonden zijn geraakt. Ogenschijnlijk zonder moeite krijgen de trainers de... Twee zeer zinvolle dagen waarin ik niet alleen nieuwe dingen geleerd heb maar waar we ook als team weer meer met elkaar verbonden zijn geraakt. Ogenschijnlijk zonder moeite krijgen de trainers de deelnemers mee in het gedachtengoed van de 'schaal van samenwerking' en alles wat daarmee samenhangt.

Andere training:

Maatwerk training

De Rank

Kundige trainers die goed afstemmen op ons als doelgroep.

De Rank

Heel mooi programma, fijn om met het hele team te beginnen in spelvorm en via reflectie naar de werksituatie te gaan in een veilige setting. Heel prettige trainers die ons verder hebben geholpen in... Heel mooi programma, fijn om met het hele team te beginnen in spelvorm en via reflectie naar de werksituatie te gaan in een veilige setting. Heel prettige trainers die ons verder hebben geholpen in samenwerken.