Vue Cinemas

Prima training, alhoewel het wel bij je moet passen.

Biemond & Hoekman

Erg prettige teambuilding gehad met ons 7 tal kantoorteam. Vooraf uitgebreid met teamcoach Stefanie Janssen afgestemd wat de bedoeling en het doel is met als resultaat dat we veel geleerd hebben.... Erg prettige teambuilding gehad met ons 7 tal kantoorteam. Vooraf uitgebreid met teamcoach Stefanie Janssen afgestemd wat de bedoeling en het doel is met als resultaat dat we veel geleerd hebben. Een erg prettige middag met als gevolg dat we elkaar beter kennen en meer inzicht hebben in onze manier van samenwerking. En het mocht ook nog leuk en gezellig zijn. Kortom, top!

Gemeente Leiderdorp

Als team een hele fijne en nuttige teambuilding ervaren met Team4Teams onder begeleiding van Nelleke. Goede voorbereiding inclusief langsgaan op locatie om goed in te kunnen schatten wat de... Als team een hele fijne en nuttige teambuilding ervaren met Team4Teams onder begeleiding van Nelleke. Goede voorbereiding inclusief langsgaan op locatie om goed in te kunnen schatten wat de mogelijkheden zijn. Waar nodig werd er door Nelleke ter plekke geschakeld en ingegaan op de behoefte van het team op dat moment. Heel knap en prettig als een trainer dat kan. We hebben als team goede inzichten gekregen waar we mee verder kunnen.

Vue Cinemas B.V.

Nelleke en Pieter zijn echte professionals en we hebben er als team veel aan gehad. Bedankt voor alle sessies!

Biemond en Hoekman

Als prettig. speelt goed in op de vraag op een professionele en vriendelijke manier

Nota Infra BV

Een doelgerichte training waarbij wij elkaar, ondanks dat wij al jaren samenwerken, elkaar toch weer anders hebben leren kennen. Ook het inzicht wat je in je eigen handelen krijgt is toch weer... Een doelgerichte training waarbij wij elkaar, ondanks dat wij al jaren samenwerken, elkaar toch weer anders hebben leren kennen. Ook het inzicht wat je in je eigen handelen krijgt is toch weer verrassend.

Rijkswaterstaat

Een super waardevolle middag gehad onder leiding van Wouter.

Ministerie van IenW

Een leerzame en mooie training olv Nelleke

FREE Nature

Team4teams wist met positiviteit inzichtelijk te maken welke processen in ons team plaatsvonden en hoe we hier wat aan konden doen. Ze zorgden hierbij voor een veilige sfeer waarin ruimte was voor... Team4teams wist met positiviteit inzichtelijk te maken welke processen in ons team plaatsvonden en hoe we hier wat aan konden doen. Ze zorgden hierbij voor een veilige sfeer waarin ruimte was voor iedereen om ervaringen te delen.