CBR

Mijn (eerste) ervaring met Team4Teams was goed.

Mijn (eerste) ervaring met Team4Teams was goed.

De training, gegeven door Stephanie, was informatief en gaf energie. Ik voelde me op mijn gemak en er werd ruimte gecreëerd om eerlijk en met veel respect met elkaar te spreken.

We hebben afspraken met elkaar gemaakt om hetgeen we geleerd hebben na de training te blijven borgen.

CBR

Het was een fijne en waardevolle training. Er werd een mooie, open sfeer gecreëerd waarin iedereen de kans kreeg meer over zichzelf en de anderen te weten te komen. Ik vond de opdracht die we deden... Het was een fijne en waardevolle training. Er werd een mooie, open sfeer gecreëerd waarin iedereen de kans kreeg meer over zichzelf en de anderen te weten te komen. Ik vond de opdracht die we deden ook erg leuk, die gaf ook meteen energie. Ik had het nog wel leuk gevonden om in de ochtend bijvoorbeeld ook een praktische opdracht te doen.

Cbr

Fijne open houding, go with the flow, inzichten krijgen en handvaten gekregen om met het team nog mooiere dingen neer te zetten.

Bonhoeffer

Leuke en goede training qua ontspanning en goede gesprekken. ik kijk terug op een goede studiedag en nu een goed vervolg er aan geven.

Ssh&

Positieve teambuildingsdag met als resultaat hernieuwde zelfinzichten, openheid en een basis voor een goede samenwerking.

SSH&

Goede voorbereiding, plezierige begeleiding die je tot de kern weet te brengen. Bovendien mooie locatie met ruimte voor buitenpnderdelen.

BuntGroep Ede

Het was een leerzame dag met Floor en Steffanie van Team4Teams op een prachtige locatie in Overberg met educatieve informatie over teambuilding! Door middel van 'de ballenfabriek' (buitenactiviteit)... Het was een leerzame dag met Floor en Steffanie van Team4Teams op een prachtige locatie in Overberg met educatieve informatie over teambuilding! Door middel van 'de ballenfabriek' (buitenactiviteit) probeerden we zo veel mogelijk ballen te produceren. Wat is het geheim om het te verdubbelen?
Leuk en gezellig!
Binnen de gesprekken, de heerlijke lunch van "Inn the Woods"... tekenen met tips enz ... Top!
Fijn dat ik aanwezig mocht zijn!

Ssh&

Het was een dag waar we het goede gesprek met elkaar hebben gevoerd. We hebben elkaar door de vraagstellingen en de oefening beter leren kennen als mens. De schaal van samenwerking gaf mooie... Het was een dag waar we het goede gesprek met elkaar hebben gevoerd. We hebben elkaar door de vraagstellingen en de oefening beter leren kennen als mens. De schaal van samenwerking gaf mooie inzichten we kunnen weer vol inspiratie aan de slag. Dank Stefanie voor de rol die jij als begeleider pakte op deze dag. Waar nodig vulde je aan, vertelde je wat je zag of stelde je een verdiepende vraag. Heel prettig.

Prettig & Professioneel
Stefanie Janssen heeft ons als MT goed begeleid in de teambuilding. We zijn tot nader tot elkaar gekomen en hebben handvatten meegekregen.
Mooi locatie Het...
Prettig & Professioneel
Mooi locatie Het Keukengemaal

van Ballegooijen foodsa

Na een gesprek met Pieter op locatie hebben we ervoor gekozen om de schaal van samenwerking te doen met daarin ook een onderdeel vergadertechnieken,
Pieter bracht het duidelijk en wist waar ie...
Pieter bracht het duidelijk en wist waar ie het over had.