Ssh&

Positieve teambuildingsdag met als resultaat hernieuwde zelfinzichten, openheid en een basis voor een goede samenwerking.

SSH&

Goede voorbereiding, plezierige begeleiding die je tot de kern weet te brengen. Bovendien mooie locatie met ruimte voor buitenpnderdelen.

BuntGroep Ede

Het was een leerzame dag met Floor en Steffanie van Team4Teams op een prachtige locatie in Overberg met educatieve informatie over teambuilding! Door middel van 'de ballenfabriek' (buitenactiviteit)... Het was een leerzame dag met Floor en Steffanie van Team4Teams op een prachtige locatie in Overberg met educatieve informatie over teambuilding! Door middel van 'de ballenfabriek' (buitenactiviteit) probeerden we zo veel mogelijk ballen te produceren. Wat is het geheim om het te verdubbelen?
Leuk en gezellig!
Binnen de gesprekken, de heerlijke lunch van "Inn the Woods"... tekenen met tips enz ... Top!
Fijn dat ik aanwezig mocht zijn!

Ssh&

Het was een dag waar we het goede gesprek met elkaar hebben gevoerd. We hebben elkaar door de vraagstellingen en de oefening beter leren kennen als mens. De schaal van samenwerking gaf mooie... Het was een dag waar we het goede gesprek met elkaar hebben gevoerd. We hebben elkaar door de vraagstellingen en de oefening beter leren kennen als mens. De schaal van samenwerking gaf mooie inzichten we kunnen weer vol inspiratie aan de slag. Dank Stefanie voor de rol die jij als begeleider pakte op deze dag. Waar nodig vulde je aan, vertelde je wat je zag of stelde je een verdiepende vraag. Heel prettig.

Prettig & Professioneel
Stefanie Janssen heeft ons als MT goed begeleid in de teambuilding. We zijn tot nader tot elkaar gekomen en hebben handvatten meegekregen.
Mooi locatie Het...
Prettig & Professioneel
Mooi locatie Het Keukengemaal

van Ballegooijen foodsa

Na een gesprek met Pieter op locatie hebben we ervoor gekozen om de schaal van samenwerking te doen met daarin ook een onderdeel vergadertechnieken,
Pieter bracht het duidelijk en wist waar ie...
Pieter bracht het duidelijk en wist waar ie het over had.

VBF

Het was een fantastische training

Vue Cinemas

Prima training, alhoewel het wel bij je moet passen.

Biemond & Hoekman

Erg prettige teambuilding gehad met ons 7 tal kantoorteam. Vooraf uitgebreid met teamcoach Stefanie Janssen afgestemd wat de bedoeling en het doel is met als resultaat dat we veel geleerd hebben.... Erg prettige teambuilding gehad met ons 7 tal kantoorteam. Vooraf uitgebreid met teamcoach Stefanie Janssen afgestemd wat de bedoeling en het doel is met als resultaat dat we veel geleerd hebben. Een erg prettige middag met als gevolg dat we elkaar beter kennen en meer inzicht hebben in onze manier van samenwerking. En het mocht ook nog leuk en gezellig zijn. Kortom, top!

Gemeente Leiderdorp

Als team een hele fijne en nuttige teambuilding ervaren met Team4Teams onder begeleiding van Nelleke. Goede voorbereiding inclusief langsgaan op locatie om goed in te kunnen schatten wat de... Als team een hele fijne en nuttige teambuilding ervaren met Team4Teams onder begeleiding van Nelleke. Goede voorbereiding inclusief langsgaan op locatie om goed in te kunnen schatten wat de mogelijkheden zijn. Waar nodig werd er door Nelleke ter plekke geschakeld en ingegaan op de behoefte van het team op dat moment. Heel knap en prettig als een trainer dat kan. We hebben als team goede inzichten gekregen waar we mee verder kunnen.