A. van der Vles

Had vragen over de Google Adwords advertenties die ik heb voor mijn bedrijf. Nadat ik gebeld had kreeg ik een gratis scan aangeboden, waar ik geen nee tegen kon zeggen. Die scan gaf enorm veel...

Proactief werken, denken mee

Af en toe waren de termen wat te specialistisch, uiteraard werd dit uitgelegd toen ik aangaf dat ik even geen idee had waarover gesproken werd. Maar dat kan ook aan mijn eigen kennis van adwords liggen. Denk dat het daarom juist goed is dat ik dit uitbesteedt heb

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

quickscan en nu adwords adverteren. zijn aan het nadenken of we ceo kunnen doen

Kylie Mastenbroek

Top specialisten die snel handelen én altijd een terugkoppeling geven! Ik ben heel tevreden met de resultaten en de service!

Goede, duidelijke en snelle terugkoppeling op al mijn vragen.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Google Ads campagnes (zoeken, display en shopping)

Arend van t schip

Een bureau dat haar afspraken goed nakomt. Met duidelijke taal leggen zij uit wat ze gaan doen, wat zij gedaan hebben en wat het heeft opgeleverd.

Ze zetten niets in dat niet bij je bedrijf past. Met een quickscan brengen zij eerst in kaart waar je nu staat en kijken dan verder welke middelen daarbij passen en welke niet. Prettige start.

Proactiviteit mag natuurlijk altijd nog meer, maar dat gaat al super. En ik denk eerder dat ik dan zelf in de knoop kom als ik nog meer aanvullingen en dingen te check krijg.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Digitale marketing, SEO en SEA en we kijken nu naar content naast de seo teksten

Autisme Storm

Veel succes met jullie informatieve site. Kom gerust ook eens kijken naar mijn blog met gedichten en voeg hem toe tot je favorieten: https://autismestorm.home.blog/

Stef Dijkstra

Prima bedrijf, houdt zich aan de afspraken en gaat erg resultaat gericht te werk.

Heeft de beloofde verwachtingen waargemaakt en goed contact gehouden en onderbouwing gegeven.

SEO, SEA

Sarah Vandegoor

De introductie lijkt duidelijk maar ik mis "onderstaande video" waarvan sprake in "Hoe werk het nu precies"

Facilitor

De samenwerking met Team Nijhuis ervaar ik als zeer prettig, adviserend en kundig.

A. Brinks

De samenwerking - want dat is het echt - met Team Nijhuis bevalt erg goed. Team Nijhuis denkt goed mee om ervoor te zorgen dat mijn webshop een beter resultaat behaalt.

Meedenken, nieuwe middelen inzetten en kansen zien én benutten

Af en toe wat te technisch qua uitleg, maar dat kan ook aan mijn eigen 'kennis' (gebrek aan) liggen van Google AdWords.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Google AdWords, account overgenomen en geoptimaliseerd.

Urban Events

Team Nijhuis is een prettige club met mensen om mee te werken. Ze hebben verstand van zaken, zijn ambitieus maar ook met beide benen op de grond en eerlijk. Communicatie is snel, persoonlijk en...

Helder en snel communiceren en uitmuntend in rapporteren.

Broodjes frikandel bij de lunch volgende keer

SEO & SEA optimalisatie