Timmerselekt Groep

Wij kunnen Team Nijhuis ten zeerste aanbevelen. Voor ons is 'digitale marketing' onbekend terrein maar al tijdens de eerste kennismaking waren we dol enthousiast. Op eenvoudige wijze werd uitgelegd... Wij kunnen Team Nijhuis ten zeerste aanbevelen. Voor ons is 'digitale marketing' onbekend terrein maar al tijdens de eerste kennismaking waren we dol enthousiast. Op eenvoudige wijze werd uitgelegd wat je allemaal kunt doen én bereiken via digitale marketing. Naar aanleiding van dit gesprek heeft Team Nijhuis een videopresentatie opgenomen gericht op de timmerindustrie. De TimmerSelektgroep (timmerfabrieken die hun krachten in innovatie, investeringen, kennis en kunde) waren hierover zeer enthousiast en samen gaan we kijken naar een eventueel vervolg.

Laagdrempelig, korte lijnen, heldere presentaties, fantastisch team.

Voor ons geen verbeterpunten of tips. Blijf wie je bent.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Voorlopig een eerste kennismaking en presentatie.

Onelight

Ik kan Team Nijhuis ten zeerste aanbevelen. Ze hebben ons onlangs geholpen met verschillende foutmeldingen vanuit onze webshop. We waren zeer onder de indruk dat ze ons vanaf het eerste contact het... Ik kan Team Nijhuis ten zeerste aanbevelen. Ze hebben ons onlangs geholpen met verschillende foutmeldingen vanuit onze webshop. We waren zeer onder de indruk dat ze ons vanaf het eerste contact het probleem begrepen en boden aan het voor ons op te lossen, éindelijk iemand die dit voor ons kon doen! De verschillende medewerkers waren zeer communicatief en gaven ons een duidelijk en concreet antwoord op onze vragen. Dankzij hun inspanningen zijn de fouten zeer snel en effectief opgelost.

Een plezier om met Team Nijhuis samen te werken, ik kom zeker terug als we weer tegen iets aanlopen!

Reactie Dtch. Digitals:

Samen komen we in dit geval echt verder. Bedankt voor het vertrouwen in ons en dat wij jullie snel en effectief hebben kunnen helpen met jullie webshop en dat deze maar heel succesvol mag zijn en... Samen komen we in dit geval echt verder. Bedankt voor het vertrouwen in ons en dat wij jullie snel en effectief hebben kunnen helpen met jullie webshop en dat deze maar heel succesvol mag zijn en blijven!

Kas Veeren

Uitstekend!

Kennis
Samenwerking
Betrokkenheid

N.V.T.

Website development & SEA/Display campagne beheer

Reactie Dtch. Digitals:

Dank Kas, super om te horen dat je onze samenwerking zo goed beoordeelt!

Tim Hupkes Art

Super!

Snelle reactie, to the point, prettig contact

Helemaal tevreden, dus wat mij betreft geen verbeterpunten

QuickScan

Daan Meupelenberg

Voor een schoolopdracht heeft Team Nijhuis mij uit de brand geholpen!

Snelle reacties op mijn mailtjes.

Geen.

Interview gehouden.

A. van der Vles

Had vragen over de Google Adwords advertenties die ik heb voor mijn bedrijf. Nadat ik gebeld had kreeg ik een gratis scan aangeboden, waar ik geen nee tegen kon zeggen. Die scan gaf enorm veel... Had vragen over de Google Adwords advertenties die ik heb voor mijn bedrijf. Nadat ik gebeld had kreeg ik een gratis scan aangeboden, waar ik geen nee tegen kon zeggen. Die scan gaf enorm veel verbeteringen aan en deze heb ik door Team Nijhuis laten oppakken. Nu draaien de advertenties als nooit te voren en de resultaten stijgen met de maand. Een tevreden ondernemer ben ik!

Proactief werken, denken mee

Af en toe waren de termen wat te specialistisch, uiteraard werd dit uitgelegd toen ik aangaf dat ik even geen idee had waarover gesproken werd. Maar dat kan ook aan mijn eigen kennis van adwords... Af en toe waren de termen wat te specialistisch, uiteraard werd dit uitgelegd toen ik aangaf dat ik even geen idee had waarover gesproken werd. Maar dat kan ook aan mijn eigen kennis van adwords liggen. Denk dat het daarom juist goed is dat ik dit uitbesteedt heb

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

quickscan en nu adwords adverteren. zijn aan het nadenken of we ceo kunnen doen

Kylie Mastenbroek

Top specialisten die snel handelen én altijd een terugkoppeling geven! Ik ben heel tevreden met de resultaten en de service!

Goede, duidelijke en snelle terugkoppeling op al mijn vragen.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Google Ads campagnes (zoeken, display en shopping)

Arend van t schip

Een bureau dat haar afspraken goed nakomt. Met duidelijke taal leggen zij uit wat ze gaan doen, wat zij gedaan hebben en wat het heeft opgeleverd.

Ze zetten niets in dat niet bij je bedrijf past. Met een quickscan brengen zij eerst in kaart waar je nu staat en kijken dan verder welke middelen daarbij passen en welke niet. Prettige start.

Proactiviteit mag natuurlijk altijd nog meer, maar dat gaat al super. En ik denk eerder dat ik dan zelf in de knoop kom als ik nog meer aanvullingen en dingen te check krijg.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Digitale marketing, SEO en SEA en we kijken nu naar content naast de seo teksten

Autisme Storm

Veel succes met jullie informatieve site. Kom gerust ook eens kijken naar mijn blog met gedichten en voeg hem toe tot je favorieten: https://autismestorm.home.blog/

Stef Dijkstra

Prima bedrijf, houdt zich aan de afspraken en gaat erg resultaat gericht te werk.

Heeft de beloofde verwachtingen waargemaakt en goed contact gehouden en onderbouwing gegeven.

SEO, SEA