Snelheid levering taxi

Mr. Smith bv

Oude taxi , airco werkte niet goed , chauffeur was erg aardig . Verouderd materiaal

Reactie Taxi Sanders VOF:

Goedemiddag wat jammer dat u onze taxibus als verouderd heeft ervaren. Wij hebben meerdere Mercedes Vito bussen, waarvan ook hele nieuwe maar ook eentje die een aantal jaren oud is maar wij hebben... Goedemiddag wat jammer dat u onze taxibus als verouderd heeft ervaren. Wij hebben meerdere Mercedes Vito bussen, waarvan ook hele nieuwe maar ook eentje die een aantal jaren oud is maar wij hebben hier nog nooit klachten over gehad. Onze bussen worden ook altijd goed schoongehouden en onderhouden. Dat de airco niet goed werkte lag dan aan de manier waarop de chauffeur deze had ingesteld want wij hebben het direct gecontroleerd en de airco werkt gewoon naar behoren. Mocht u nog een keer een rit reserveren in een van onze bussen dan proberen we ervoor te zorgen dat u de nieuwste bus heeft.

Hol

Taxi was keurig op tijd de chauffeur was erg vriendelijk en correct

Radboudumc, Angelien Heister

Prettig

Lamar Crombach

Door gebroken enkel & been maak ik momenteel vaak gebruik van een taxi. Taxi Sanders is de eerste die ik bel/online bestel als ik weer eens ergens naartoe moet. Elke chauffeur die ik heb gehad heeft... Door gebroken enkel & been maak ik momenteel vaak gebruik van een taxi. Taxi Sanders is de eerste die ik bel/online bestel als ik weer eens ergens naartoe moet. Elke chauffeur die ik heb gehad heeft top service verleend: altijd op tijd, weet altijd precies waar ik moet zijn, en altijd hulp bij het in/uitstappen. Top bedrijf!

Lefevre

Vriendelijke en snelle service naar luchthaven Weeze tegen een scherp tarief.

Corry

Altijd op tijd en zeer vriendelijke en hulpvaardige chauffeurs.
Echt een aanrader

Yvonne Wallert

Een hartstikke goed bedrijf je hoeft maar te bellen en sanders maakt altijd een goede afspraak ook zijn ze bereid om te helpen met bijvoorbeeld boodschappen

Evelien

Hele aardige en betrouwbare taxi chauffeur.

Eracare

Een cliënt had zijn telefoon in onze praktijk laten liggen
Taxi Sanders zorgt er voor dat de telefoon de volgende morgen in Amstelveen is.
Topservice

Andrie Brits

We have always been extremely satisfied with your service. You will be highly recommended to all we know.