9.5/10
Snelheid levering taxi

Radboudumc, Angelien Heister

Prettig

Lamar Crombach

Door gebroken enkel & been maak ik momenteel vaak gebruik van een taxi. Taxi Sanders is de eerste die ik bel/online bestel als ik weer eens ergens naartoe moet. Elke chauffeur die ik heb gehad heeft... Door gebroken enkel & been maak ik momenteel vaak gebruik van een taxi. Taxi Sanders is de eerste die ik bel/online bestel als ik weer eens ergens naartoe moet. Elke chauffeur die ik heb gehad heeft top service verleend: altijd op tijd, weet altijd precies waar ik moet zijn, en altijd hulp bij het in/uitstappen. Top bedrijf!

Lefevre

Vriendelijke en snelle service naar luchthaven Weeze tegen een scherp tarief.

Corry

Altijd op tijd en zeer vriendelijke en hulpvaardige chauffeurs.
Echt een aanrader

Yvonne Wallert

Een hartstikke goed bedrijf je hoeft maar te bellen en sanders maakt altijd een goede afspraak ook zijn ze bereid om te helpen met bijvoorbeeld boodschappen

Evelien

Hele aardige en betrouwbare taxi chauffeur.

Eracare

Een cliënt had zijn telefoon in onze praktijk laten liggen
Taxi Sanders zorgt er voor dat de telefoon de volgende morgen in Amstelveen is.
Topservice

Andrie Brits

We have always been extremely satisfied with your service. You will be highly recommended to all we know.

Annemarie

Altijd prima! Maken al jaren gebruik van Taxi Sanders als we vanuit Nijmegen 's nachts teruggaan naar Wageningen.

Desiree ten Have

Prima! Goed meegedacht, flexibel en gunstige geprijsd. Onze bruiloftsgasten waren ook erg te spreken over de service.